U svojih 26 godina rada u svijetu stomatologije, surađivao sam s tisućama stomatologa, njihovih zaposlenika i suradnika.

Upravljam li svojom ordinacijom ili ona upravlja mnome?

U svojih 26 godina rada u svijetu stomatologije, surađivao sam s tisućama stomatologa, njihovih zaposlenika i suradnika. Uvijek me interesiralo suštinsko pitanje – upravlja li vlasnik klinike/ordinacije svojim poslovanjem ili je postao žrtva svog poslovanja, bez obzira na količinu novca koji zarađuje?

Kad kažem da je stomatolog “žrtva” svoje ordinacije i poslovanja, onda tu ustvari mislim na premorenost, nedostatak ispunjenosti i svrhe, nedostatak osjećaja zadovoljstva oko nove investicije ili postignuća, nezadovoljstvo suradnicima iza kojih mora popravljati stvari, nemogućnost i neznanje delegiranja zadataka zbog koji pacijenti traže isključivo njega, nedostatak vremena za uživanje u ostvarenim rezultatima, osjećaj da će ordinacija doći u probleme ako ne bude tamo doslovno svaki dan, borba s prevelikim troškovima i premalim prihodima na kraju mjeseca…

Popis karakteristika identiteta “žrtve” prilično je dugačak, a sve to u konačnici rezultira velikom prazninom, umorom i potpunim nedostatkom osjećaja ispunjenosti i svrhe. Zajednički nazivnik svih ordinacija u kojima su vlasnici “žrtve”, odnosno “operatori” način je rada u kojem nema dovoljno planiranja, a ima previše gašenja požara, reakcija na “problem dana” ili kako bi jedan od mojih suradnika rekao, previše “ad hoc” načina rada. Ključna razlika između uloge vlasnika i uloge operatora je da vlasnik planira i koristi se resursima drugih ljudi (svojih suradnika), dok operator reagira na probleme koji se pojavljuju i na kraju sve radi sam. Drugim riječima, vlasnik planira i razmišlja strateški, a operator reagira i razmišlja taktički.

Ako imamo višak kilograma, kupovina novog sobnog bicikla ili upis u najbližu teretanu neće riješiti problem. To su taktička rješenja “operatora” koja adresiraju simptom, a ne uzrok. Stvarni problem je vrlo vjerojatno neadekvatna prehrana, koju ni jedna sprava ili trening ne mogu u konačnici pobijediti.

Što onda možemo poduzeti da prerastemo ulogu operatora i počnemo razmišljati i djelovati iz pozicije vlasnika koji upravlja svojim poslovanjem? Vođeni upravo traženjem odgovora na to suštinsko pitanje, prije tri godine krenuli smo u razvoj informacijske platforme koja će postati ključna poluga svakog stomatologa koji želi upravljati svojim poslovanjem – svakog stomatologa koji želi da njemu i njegovu poslovanju bude bolje.

Tako je rođena informacijska platforma za upravljanje poslovanjem – “Timeline Master”.

Platforma omogućuje korisniku da upravlja poslovanjem male, srednje ili velike klinike u realnom vremenu s bilo koje lokacije i uređaja. To mu omogućuje napredna i robusna tehnologija rada “u oblaku”, na kojoj je izgrađen “Timeline Master”.

“Timeline master” je skalabilan – može raditi samo s jednim korisnikom, a može podržati i rad ustanove sa sto ili više korisnika. Testirali smo ga s popisom veličine 100.000 pacijenata, kako bismo stvorili uvjete za potrebnu brzinu rada i s tako velikim brojem zapisa.

“Timeline Master” je poslovni i klinički “kokpit” vaše ordinacije, koji prikuplja sve bitne podatke vašeg poslovanja i pretvara ih u ključne pokazatelje i indikatore u realnom vremenu – to je centralna poluga u transformaciji vašeg poslovanja iz taktičkog u strateško.

“Timeline Master” donosi nekoliko inovativnih koncepata na tržište, kao što su:

  • Vremenska crta pacijenta
  • Decentralizacija izvršenja plana terapije s podrškom i za vanjske suradnike
  • Fokus izvršenja na današnji dan
  • Jedinstveni protokol kojim se osigurava kvaliteta pružene usluge
  • Učinkovitost izvršenih zahvata i zaposlenika
  • Digitalna čekaonica bez papira
  • On-line ispunjavanje obrazaca za pacijenta
  • Ubrzano planiranje terapije upotrebom predložaka
  • Automatsko generiranje financijskih dokumenata jednim klikom miša
  • Centralnu galeriju slika i RTG-ova.

Najveće poluge vlasnika su upravljanje ključnim resursima: vremenom, zaposlenicima i raspoloživim ordinacijama. “Timeline master” je “švicarski nož” koji upravlja upravo tim resursima i omogućuje “operatoru” da preraste u ulogu “vlasnika”. No, kako ni “Timeline Master” nije samo još jedna u nizu aplikacija za vođenje stomatoloških ordinacija, tako ni naš pristup klijentima nije prodaja softvera. Način na koji implementiramo “Timeline Master” i u vaše poslovanje je da provedemo potrebno vrijeme u vašoj ustanovi i zajedno s vašim zaposlenicima dokumentiramo vaše ključne procese, kakvi oni jesu u tom trenutku. Nakon toga vam prezentiramo gdje vam točno “Timeline Master” može pomoći i kad se usuglasimo oko toga, tek tada prelazimo u fazu isporuke i implementacije.

Zašto to tako radimo?

Zato što nam je istinski stalo da povećamo vrijednost vašeg poslovanja.

Ako želite postati dijelom naše obitelji uspješnih korisnika “Timeline Mastera” i zadovoljnih vlasnika koji upravljaju svojim poslovanjem, potražite nas.

Siniša Drobnjak, dipl.ing.

S.D. Informatika d.o.o.
www.sdinformatika.hr
Prodaja: info@sdinformatika.hr
Podrška: 01.6370.043

Svi zainteresirani pretplatnici na časopis Dental Tribune Hr. 2022. koji se pretplate do 31. 01. 2022., dobivaju na poklon licencu za 30 dana besplatnog korištenja platformom “Timeline Master” u vrijednosti od 400 kn + PDV.

Ako želite iskoristiti ovu pogodnost za poklon licencu kao pretplatnik časopisa DT 2022., pošaljite upit direktno na e-mail: info@dentalmedia.hr

Plaćeni oglas
Plaćeni oglas
Plaćeni oglas

Kontakt

O nama

Dental Media Grupa d.o.o. specijalizirana je marketinška agencija u dentalnoj djelatnosti s jasnom vizijom pružanja kvalitetne i potpune usluge krajem korisniku.
Od 2007. godine nosioci smo franšize vodećeg svjetskog stručnog časopisa Dental Tribune International za Hrvatsku.

Mi smo tu radi vas.

Prijava za newsletter

* označena polja su obavezna