U svojih 26 godina rada u svijetu stomatologije, surađivao sam s tisućama stomatologa, njihovih zaposlenika i suradnika.

Upravljam li svojom ordinacijom ili ona upravlja mnome?

U svojih 26 godina rada u svijetu stomatologije, surađivao sam s tisućama stomatologa, njihovih zaposlenika i suradnika. Uvijek me interesiralo suštinsko pitanje – upravlja li vlasnik klinike/ordinacije svojim poslovanjem ili je postao žrtva svog poslovanja, bez obzira na količinu novca koji zarađuje?

Kad kažem da je stomatolog “žrtva” svoje ordinacije i poslovanja, onda tu ustvari mislim na premorenost, nedostatak ispunjenosti i svrhe, nedostatak osjećaja zadovoljstva oko nove investicije ili postignuća, nezadovoljstvo suradnicima iza kojih mora popravljati stvari, nemogućnost i neznanje delegiranja zadataka zbog koji pacijenti traže isključivo njega, nedostatak vremena za uživanje u ostvarenim rezultatima, osjećaj da će ordinacija doći u probleme ako ne bude tamo doslovno svaki dan, borba s prevelikim troškovima i premalim prihodima na kraju mjeseca…

Popis karakteristika identiteta “žrtve” prilično je dugačak, a sve to u konačnici rezultira velikom prazninom, umorom i potpunim nedostatkom osjećaja ispunjenosti i svrhe. Zajednički nazivnik svih ordinacija u kojima su vlasnici “žrtve”, odnosno “operatori” način je rada u kojem nema dovoljno planiranja, a ima previše gašenja požara, reakcija na “problem dana” ili kako bi jedan od mojih suradnika rekao, previše “ad hoc” načina rada. Ključna razlika između uloge vlasnika i uloge operatora je da vlasnik planira i koristi se resursima drugih ljudi (svojih suradnika), dok operator reagira na probleme koji se pojavljuju i na kraju sve radi sam. Drugim riječima, vlasnik planira i razmišlja strateški, a operator reagira i razmišlja taktički.

Ako imamo višak kilograma, kupovina novog sobnog bicikla ili upis u najbližu teretanu neće riješiti problem. To su taktička rješenja “operatora” koja adresiraju simptom, a ne uzrok. Stvarni problem je vrlo vjerojatno neadekvatna prehrana, koju ni jedna sprava ili trening ne mogu u konačnici pobijediti.

Što onda možemo poduzeti da prerastemo ulogu operatora i počnemo razmišljati i djelovati iz pozicije vlasnika koji upravlja svojim poslovanjem? Vođeni upravo traženjem odgovora na to suštinsko pitanje, prije tri godine krenuli smo u razvoj informacijske platforme koja će postati ključna poluga svakog stomatologa koji želi upravljati svojim poslovanjem – svakog stomatologa koji želi da njemu i njegovu poslovanju bude bolje.

Tako je rođena informacijska platforma za upravljanje poslovanjem – “Timeline Master”.

Platforma omogućuje korisniku da upravlja poslovanjem male, srednje ili velike klinike u realnom vremenu s bilo koje lokacije i uređaja. To mu omogućuje napredna i robusna tehnologija rada “u oblaku”, na kojoj je izgrađen “Timeline Master”.

“Timeline master” je skalabilan – može raditi samo s jednim korisnikom, a može podržati i rad ustanove sa sto ili više korisnika. Testirali smo ga s popisom veličine 100.000 pacijenata, kako bismo stvorili uvjete za potrebnu brzinu rada i s tako velikim brojem zapisa.

“Timeline Master” je poslovni i klinički “kokpit” vaše ordinacije, koji prikuplja sve bitne podatke vašeg poslovanja i pretvara ih u ključne pokazatelje i indikatore u realnom vremenu – to je centralna poluga u transformaciji vašeg poslovanja iz taktičkog u strateško.

“Timeline Master” donosi nekoliko inovativnih koncepata na tržište, kao što su:

  • Vremenska crta pacijenta
  • Decentralizacija izvršenja plana terapije s podrškom i za vanjske suradnike
  • Fokus izvršenja na današnji dan
  • Jedinstveni protokol kojim se osigurava kvaliteta pružene usluge
  • Učinkovitost izvršenih zahvata i zaposlenika
  • Digitalna čekaonica bez papira
  • On-line ispunjavanje obrazaca za pacijenta
  • Ubrzano planiranje terapije upotrebom predložaka
  • Automatsko generiranje financijskih dokumenata jednim klikom miša
  • Centralnu galeriju slika i RTG-ova.

Najveće poluge vlasnika su upravljanje ključnim resursima: vremenom, zaposlenicima i raspoloživim ordinacijama. “Timeline master” je “švicarski nož” koji upravlja upravo tim resursima i omogućuje “operatoru” da preraste u ulogu “vlasnika”. No, kako ni “Timeline Master” nije samo još jedna u nizu aplikacija za vođenje stomatoloških ordinacija, tako ni naš pristup klijentima nije prodaja softvera. Način na koji implementiramo “Timeline Master” i u vaše poslovanje je da provedemo potrebno vrijeme u vašoj ustanovi i zajedno s vašim zaposlenicima dokumentiramo vaše ključne procese, kakvi oni jesu u tom trenutku. Nakon toga vam prezentiramo gdje vam točno “Timeline Master” može pomoći i kad se usuglasimo oko toga, tek tada prelazimo u fazu isporuke i implementacije.

Zašto to tako radimo?

Zato što nam je istinski stalo da povećamo vrijednost vašeg poslovanja.

Ako želite postati dijelom naše obitelji uspješnih korisnika “Timeline Mastera” i zadovoljnih vlasnika koji upravljaju svojim poslovanjem, potražite nas.

Siniša Drobnjak, dipl.ing.

S.D. Informatika d.o.o.
www.sdinformatika.hr
Prodaja: info@sdinformatika.hr
Podrška: 01.6370.043

Svi zainteresirani pretplatnici na časopis Dental Tribune Hr. 2022. koji se pretplate do 31. 01. 2022., dobivaju na poklon licencu za 30 dana besplatnog korištenja platformom “Timeline Master” u vrijednosti od 400 kn + PDV.

Ako želite iskoristiti ovu pogodnost za poklon licencu kao pretplatnik časopisa DT 2022., pošaljite upit direktno na e-mail: info@dentalmedia.hr

Plaćeni oglas
Plaćeni oglas
Plaćeni oglas

Kontakt

O nama

Dental Media Grupa d.o.o. specijalizirana je marketinška agencija u dentalnoj djelatnosti s jasnom vizijom pružanja kvalitetne i potpune usluge krajem korisniku.
Od 2007. godine nosioci smo franšize vodećeg svjetskog stručnog časopisa Dental Tribune International za Hrvatsku.

Mi smo tu radi vas.

Vaša prijava nije uspješno spremljena. Molimo pokušajte ponovno.
Uspješno ste se prijavili na newsletter.

Pretplata na newsletter

Pretplati se i budi u toku s novostima i zanimljivostima iz svijeta dentalne medicine.