U nekim slučajevima, po našem iskustvu to su najmanje dva dana, često četiri, a najčešće doktor traži da savjetnik bude u ordinaciji učestalije. Image: Freepik.com

UPOMOĆ! Neke stvari se moraju promijeniti!

Želite promjene u  vašoj ordinaciji?! Znate da morate promijeniti kulturu ponašanja, sisteme rada, možda čak i osoblje. Vi imate želju za promjenom, ali želja sama po sebi vas ne priprema za uspon kada stojite u podnožju nečega što izgleda kao Mt. Everest. Samostalno postizanje stvarne promjene u stomatološkoj ordinaciji može zahtijevati napor Herkulesa. Dinamika tima, povijest, pacijenti, kultura ordinacije i tehnologija, sve to zajedno igra značajnu ulogu pri transformaciji i svaki od tih elemenata može stvoriti naizgled nepremostive prepreke pri postizanju ciljeva ukoliko se ne dovede pomoć izvana da efektno i konstruktivno ukloni te barijere.

Neki doktori dentalne medicine mogu samostalno vrlo uspješno usmjeriti sustavne i kulturalne promjene u praksi. Međutim, većina nema vremena, energije ili mentalne snage za guranje naprijed kada sve ostalo, naizgled, gura unatrag. Kada su želja za promjenom i surova stvarnost za postizanje te promjene udaljeni svjetlosnim godinama, vrijeme je da pozovete profesionalce. Ali kako da razlikujete one koji mogu dati rezultate od onih koji to ne mogu.

Kao i u dentalnom svijetu, tako postoje i odlični savjetnici, dobri savjetnici i nažalost, loši savjetnici. Umjesto da sve savjetnike za rukovođenje ordinacijom strpate u istu kategoriju, predlažem da provedete jednostavnu evaluaciju.

Dolazi li tvrtka ili savjetnik o kojima razmišljate k vama ili vi i vaš tim morate ići k njima? Dakako, korisno je za vaš tim da se makne iz ordinacije radi zajedničkog odmora i radi edukacije ali ne postoji zamjena za ono što se događa na licu mjesta, dan za danom u vašoj ordinaciji. Ako želite napraviti velike promjene u kritičnim sustavima, savjetnik ne može dati efektne preporuke i savjete dok se ne nađe u vašoj ordinaciji i posvjedoči izazovima s kojima se suočavate, ne može razumjeti vaše ciljeve i vizije dok ne prouči podatke o vašoj ordinaciji na licu mjesta, dok ne procijeni demografske  i psihografske značajke vaše zajednice i dok ne stane rame uz rame sa vašim timom koji omogućava ili sprečava vaš uspjeh.

Ima li tvrtka sustav praćenja podataka o napretku? Vi želite brojeve, želite podatke i reference. Vjerodostojne tvrtke i savjetnici neće oklijevati da podjele te informacije sa vama.

Može li ta tvrtka prilagoditi svoje preporuke rješavanju specifičnih potreba vaše ordinacije? Vi možda imate specijaliziranu ordinaciju ili možda imate određene ekonomske izazove u svojoj zajednici. Možda se vaša ordinacija nalazi u ruralnom području.

Dakako postoje sustavi upravljanja koje svaka ordinacija mora uvesti – kao što su zakazivanje termina pacijenata, kolekcije, proizvodnja itd. Međutim ne postoje dvije ordinacije koje su potpuno jednake. Vi želite konzultantsku tvrtku koja ima iskustvo i široko znanje za rješavanje jedinstvenih situacija u vašoj ordinaciji.

Koju vrstu praćenja će ta tvrtka ili savjetnik osigurati? Da li je to operacija za sva vremena? Provode li oni cijeli dan ili nekoliko sati s vama, daju li vam priručnik i šalju li vas da samostalno uvedete njihove preporuke? U većini slučajeva, to je strategija za neuspjeh. Doktor ne može napraviti velike promjene u vlastitoj ordinaciji samostalno.

Ili su savjetnici na licu mjesta onoliko dugo koliko to stomatolog želi. U nekim slučajevima, po našem iskustvu to su najmanje dva dana, često četiri, a najčešće doktor traži da savjetnik bude u ordinaciji učestalije. Ali bez obzira na broj dana na mjestu događaja, vi i vaš tim imate partnera koji sa vama prolazi kroz proces promjene tijekom dužeg vremenskog perioda. Na kraju, vi želite raditi sa konzultantskom firmom koja je spremna osigurati individualnu pažnju i posebnu pomoć za vašu ordinaciju tijekom tog dugog puta.

Izvor: Dental Tribune hrvatsko izdanje

Plaćeni oglas
Plaćeni oglas
Plaćeni oglas

Kontakt

O nama

Dental Media Grupa d.o.o. specijalizirana je marketinška agencija u dentalnoj djelatnosti s jasnom vizijom pružanja kvalitetne i potpune usluge krajem korisniku.
Od 2007. godine nosioci smo franšize vodećeg svjetskog stručnog časopisa Dental Tribune International za Hrvatsku.

Mi smo tu radi vas.

Prijava za newsletter

* označena polja su obavezna