U samo deset godina, VIVACY Laboratoires etablirao se kao glavni igrač u estetskoj medicini na području anti – aginga.
Ovaj francuski laboratorij specijaliziran za injekcijske proizvode na bazi hijaluronske kiseline i antioksidanata sada se natječe s najvećim svjetskim tvrtkama u tom sektoru.
Prava francuska priča o uspjehu, vođena dinamikom inovacija na brzorastućem globalnom tržištu.
Kvaliteta i sigurnost uvijek su bili ključni dio politike tvrtke VIVACY.
Kao proizvođač VIVACY kontrolira sve proizvodne korake i nema kompromisa u tom pogledu. Zahvaljujući izvrsnom poznavanju specifičnosti i očekivanja svake zemlje u pogledu estetike, VIVACY Laboratories u samo nek oliko godina razvili su pravu tehnološku ekspertizu na tržištu dermalnih filera. Velika distribucijska mreža u više od 80 zemalja podržala je ovaj razvoj širom svijeta.
Danas se tvrtka nastavlja širiti globalno, fokusirajući se na najbrže rastuća tržišta svijeta – Kinu, Rusiju, Brazil i Južnu Koreju.
Kao dio svoje predanosti osiguravanju sigurnih i učinkovitih injekcijskih proizvoda diljem svijeta VIVACY,
ambasador tehnološkog znanja i inovacija u francuskom stilu, 2017.pokrenuo je inovativni sustav
autentičnosti njegovih dermalnih filera.
Radio Frequency Identification (RFID čipovi) s jedinstvenim brojem integrirani su u svako pakiranje kako
bi se osigurala bolja mogućnost praćenja, ali i zaštita od krivotvorenja.
Ova RFID tehnologija koja se prvi put koristi u području estetske medicine i anti-aginga omogućit će potrošačima diljem svijeta da na daljinu potvrde autentičnost VIVACY proizvoda skeniranjem s pomoću svojih pametnih telefona s namjenskom mobilnom aplikacijom „My VIVACY“, koja je besplatno dostupna na Apple Storeu ili Google Playu.
Ovaj inovativni sustav e-praćenja dio je predanosti VIVACYja da se dermalne injekcije učine referentnim,
vrhunskim i sigurnim proizvodima za liječnike i njihove pacijente.
Globalna misija Laboratorija je da uvede inovacije koje mogu pružiti nove usluge i nove vrste iskustva u medicinskoj industriji ljepote.
Nove tehnologije mogu dramatično utjecati na način odabira proizvoda za sigurno obavljanje estetskih
tretmana. VIVACY je također ojačao svoju strategiju u digitalnim inovacijama nudeći korisnicima online
trening platformu “VIVACY E-LEARN”, razvijenu za svladavanje najnovijih tehnika ubrizgavanja i
promicanje razmjene iskustava.
O nama
Dental Media Grupa d.o.o. specijalizirana je marketinška agencija u dentalnoj djelatnosti s jasnom vizijom pružanja kvalitetne i potpune usluge krajem korisniku.
Od 2007. godine nosioci smo franšize vodećeg svjetskog stručnog časopisa Dental Tribune International za Hrvatsku.
Mi smo tu radi vas.