Tranzicija iz uloge "Operatera" u "Vlasnika" nije jednokratni napor i jedan potez koji će promijeniti sve. (Slika: Freepik)

”U” poslu ili “na” poslu

Tijekom svoje poslovne edukacije, u nekoliko navrata sam od vodećih poslovnih “gurua” čuo: “Vaš je posao vrhunski posložen tek kad sve može savršeno funkcionirati bez vas.”

Iako mi je ta misao u početku bila izrazito privlačna, jer tko ne bi htio imati takav posao da novac pristiže, a sve to još funkcionira bez tebe – vremenom sam shvatio da je to još jedna u nizu prodajnih strategija kojima takvi predavači privlače potencijalne kandidate na svoje seminare. Kad malo bolje razmislite ne možete biti s nekim “na” odnosu – možete biti samo “u” odnosu.

 

Od 10 najbogatijih ljudi na svijetu, svi i dalje odlaze na posao. Vjerojatno ne rade iste stvari koje su radili prije 20 godina, ali su sigurno “u” poslu i poduzimaju sve da njihov posao bude održiv i stabilan. S druge strane, istina je da većina vlasnika manjih tvrtki ne provodi dovoljno vremena u “vlasničkoj” ulozi – i dalje se previše bave taktičkim, tehničkim i operativnim zadacima, što vremenom rezultira umorom, borbom i nezadovoljstvom. Problem je u tome da nisu naučili vještine kojima mogu prerasti iz uloge “Operatera” u ulogu “Vlasnika”.

 

Postavljati prioritete, upravljati resursima, zapošljavati, delegirati, koristiti poluge, stvoriti kulturu, čitati financijske izvještaje, kreirati procese, sagraditi organizaciju, postaviti metriku, uspostaviti odgovornost i definirati ključne pokretače aktivnosti vještine su koje je potrebno naučiti. Ne radi se o tome da to nisu htjeli – jednostavno, nitko ih nije naučio.

 

Tranzicija iz uloge “Operatera” u “Vlasnika” nije jednokratni napor i jedan potez koji će promijeniti sve. Taj je prelazak kampanja koja zahtjeva posvećenost neprekidnoj edukaciji, želji za učenjem novih vještina, a najčešće i vrhunskog Mentora za one koji žele skratiti put i vrijeme tranzicije. Dođete li u poziciju da želite napraviti tranziciju od “Vlasnika” u “Investitora”, potrebna vam je osoba koja će preuzeti vašu ulogu. No bez obzira u kojoj ste branši, ni jednog trenutka nemojte pomisliti da bi vašem poslu bilo bolje bez vas!

 

Zadaća svakog vlasnika je da usmjeri svoje vrijeme, znanje, resurse i energiju u učenje, postavljanje prioriteta, upravljanje resursima i korištenje poluga koje su mu kao vlasniku na raspolaganju.

 

Auto, Siniša Drobnjak, dipl. Ing.

Plaćeni oglas
Plaćeni oglas
Plaćeni oglas

Kontakt

O nama

Dental Media Grupa d.o.o. specijalizirana je marketinška agencija u dentalnoj djelatnosti s jasnom vizijom pružanja kvalitetne i potpune usluge krajem korisniku.
Od 2007. godine nosioci smo franšize vodećeg svjetskog stručnog časopisa Dental Tribune International za Hrvatsku.

Mi smo tu radi vas.

Vaša prijava nije uspješno spremljena. Molimo pokušajte ponovno.
Uspješno ste se prijavili na newsletter.

Pretplata na newsletter

Pretplati se i budi u toku s novostima i zanimljivostima iz svijeta dentalne medicine.