Tranzicija iz uloge "Operatera" u "Vlasnika" nije jednokratni napor i jedan potez koji će promijeniti sve. (Slika: Freepik)

”U” poslu ili “na” poslu

Tijekom svoje poslovne edukacije, u nekoliko navrata sam od vodećih poslovnih “gurua” čuo: “Vaš je posao vrhunski posložen tek kad sve može savršeno funkcionirati bez vas.”

Iako mi je ta misao u početku bila izrazito privlačna, jer tko ne bi htio imati takav posao da novac pristiže, a sve to još funkcionira bez tebe – vremenom sam shvatio da je to još jedna u nizu prodajnih strategija kojima takvi predavači privlače potencijalne kandidate na svoje seminare. Kad malo bolje razmislite ne možete biti s nekim “na” odnosu – možete biti samo “u” odnosu.

 

Od 10 najbogatijih ljudi na svijetu, svi i dalje odlaze na posao. Vjerojatno ne rade iste stvari koje su radili prije 20 godina, ali su sigurno “u” poslu i poduzimaju sve da njihov posao bude održiv i stabilan. S druge strane, istina je da većina vlasnika manjih tvrtki ne provodi dovoljno vremena u “vlasničkoj” ulozi – i dalje se previše bave taktičkim, tehničkim i operativnim zadacima, što vremenom rezultira umorom, borbom i nezadovoljstvom. Problem je u tome da nisu naučili vještine kojima mogu prerasti iz uloge “Operatera” u ulogu “Vlasnika”.

 

Postavljati prioritete, upravljati resursima, zapošljavati, delegirati, koristiti poluge, stvoriti kulturu, čitati financijske izvještaje, kreirati procese, sagraditi organizaciju, postaviti metriku, uspostaviti odgovornost i definirati ključne pokretače aktivnosti vještine su koje je potrebno naučiti. Ne radi se o tome da to nisu htjeli – jednostavno, nitko ih nije naučio.

 

Tranzicija iz uloge “Operatera” u “Vlasnika” nije jednokratni napor i jedan potez koji će promijeniti sve. Taj je prelazak kampanja koja zahtjeva posvećenost neprekidnoj edukaciji, želji za učenjem novih vještina, a najčešće i vrhunskog Mentora za one koji žele skratiti put i vrijeme tranzicije. Dođete li u poziciju da želite napraviti tranziciju od “Vlasnika” u “Investitora”, potrebna vam je osoba koja će preuzeti vašu ulogu. No bez obzira u kojoj ste branši, ni jednog trenutka nemojte pomisliti da bi vašem poslu bilo bolje bez vas!

 

Zadaća svakog vlasnika je da usmjeri svoje vrijeme, znanje, resurse i energiju u učenje, postavljanje prioriteta, upravljanje resursima i korištenje poluga koje su mu kao vlasniku na raspolaganju.

 

Auto, Siniša Drobnjak, dipl. Ing.

Plaćeni oglas
Plaćeni oglas
Plaćeni oglas

Kontakt

O nama

Dental Media Grupa d.o.o. specijalizirana je marketinška agencija u dentalnoj djelatnosti s jasnom vizijom pružanja kvalitetne i potpune usluge krajem korisniku.
Od 2007. godine nosioci smo franšize vodećeg svjetskog stručnog časopisa Dental Tribune International za Hrvatsku.

Mi smo tu radi vas.

Prijava za newsletter

* označena polja su obavezna