Autor: Claudia Davidenko
Ponekad nam emocije zakuhaju i dođemo do ruba, kako se to kaže. Emocije jesu naš svakodnevni pratilac. I u svojoj se ordinaciji kao menadžer često susrećete sa situacijama gdje gutate ono što biste željeli izgovoriti.
Sljedeći članak daje savjete za postupanje u situacijama koje zahtijevaju otvoren razgovor.
Svakodnevna situacija u radnom okruženju često je neprimjerena i neprikladna ili jednostavno u tom trenutku nemate prave riječi. Tada pomaže da si prvo postavite jednostavna pitanja o situaciji.
O kome se radi? Zaposleniku, pacijentu ili kolegi? Što učiniti ako npr. zaposlenik povisi ton i prelazi granicu? Nije li to razlog za otkaz ili barem upozorenje? Na primjeru ću prikazati koje se mogućnosti otvaraju ako vodite otvorene razgovore i tako jačate daljnju suradnju.
Zamislite sljedeći scenarij: kao rukovoditelj doživljavate neugodnu situaciju u vlastitom timu i u tom trenutku čak ne možete ništa reći jer nemate prave riječi.
O nama
Dental Media Grupa d.o.o. specijalizirana je marketinška agencija u dentalnoj djelatnosti s jasnom vizijom pružanja kvalitetne i potpune usluge krajem korisniku.
Od 2007. godine nosioci smo franšize vodećeg svjetskog stručnog časopisa Dental Tribune International za Hrvatsku.
Mi smo tu radi vas.