Savjeti za učinkovito rješavanje konflikata : Prijeći granicu – je li to odmah razlog za otkaz?

Autor: Claudia Davidenko

Ponekad nam emocije zakuhaju i dođemo do ruba, kako se to kaže. Emocije jesu naš svakodnevni pratilac. I u svojoj se ordinaciji kao menadžer često susrećete sa situacijama gdje gutate ono što biste željeli izgovoriti. 
Sljedeći članak daje savjete za postupanje u situacijama koje zahtijevaju otvoren razgovor.

Svakodnevna situacija u radnom okruženju često je neprimjerena i neprikladna ili jednostavno u tom trenutku nemate prave riječi. Tada pomaže da si prvo postavite jednostavna pitanja o situaciji.
O kome se radi? Zaposleniku, pacijentu ili kolegi? Što učiniti ako npr. zaposlenik povisi ton i prelazi granicu? Nije li to razlog za otkaz ili barem upozorenje? Na primjeru ću prikazati koje se mogućnosti otvaraju ako vodite otvorene razgovore i tako jačate daljnju suradnju.

Razjasnite situaciju

Zamislite sljedeći scenarij: kao rukovoditelj doživljavate neugodnu situaciju u vlastitom timu i u tom trenutku čak ne možete ništa reći jer nemate prave riječi.

Plaćeni oglas
Plaćeni oglas
Plaćeni oglas

Kontakt

O nama

Dental Media Grupa d.o.o. specijalizirana je marketinška agencija u dentalnoj djelatnosti s jasnom vizijom pružanja kvalitetne i potpune usluge krajem korisniku.
Od 2007. godine nosioci smo franšize vodećeg svjetskog stručnog časopisa Dental Tribune International za Hrvatsku.

Mi smo tu radi vas.

Vaša prijava nije uspješno spremljena. Molimo pokušajte ponovno.
Uspješno ste se prijavili na newsletter.

Pretplata na newsletter

Pretplati se i budi u toku s novostima i zanimljivostima iz svijeta dentalne medicine.

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.