Kada se pojave problemi, najlakše je kriviti sve druge i tražiti izgovore za svoje ponašanje Image: Freepik.com

Prestanite tražiti isprike i proširite svoju ordinaciju

Nema sumnje da ste talentiran i vrijedan doktor dentalne medicine. Volite svoj posao i većinu vremena ne možete niti zamisliti da radite nešto drugo. Okružili ste se sa solidnim timom, iako ponekada želite da su malo bolji. U redu, puno bolji. Pogotovo kada kaos preuzme vašu ordinaciju – scenarij koji se ponavlja puno češće nego što to želite priznati.

 

Iako je najlakše kriviti svoj tim kada stvari krenu loše, istina je da ste vjerojatno vi uzrok problema. U ljudskoj prirodi je da krivimo druge kada nas razne prepreke sprječavaju da postignemo svoj cilj, a doktori dentalne medicine nisu iznimke. Zbog toga se događa da mnogi doktori dentalne medicine u svojoj karijeri dođu do točke kada odluče prihvatiti frustraciju jer je to lakše nego promijeniti svoje ponašanje ili poboljšati sustav poslovanja. Počnu se osjećati  kao da njihove zaposlenike uopće nije više briga i da su stvari jednostavno takve kakve jesu. Radije traže izgovore umjesto da se fokusiraju na činjenicu kako napraviti potrebna poboljšanja u sustavu.

 

Kao što vjerojatno možete potvrditi, ovo nije recept za uspjeh. Doktori dentalne medicine nastavljaju da rade stvari onako kako su oduvijek činili, nikada ne vodeći svoju ordinaciju ka poboljšanju i napretku. Ovdje smo da vam pomognemo da prekinemo tu rutinu. Vrijeme je da se prestanete žaliti na svoj tim i počnete se fokusirati na sebe i kako se poboljšati.

 

Zapamtite, vi ste vođa u svojoj ordinaciji i vaš tim čeka na vaše upute i vodstvo.  Vi postavljate standarde i na vama je da stvorite pozitivno okruženje i potičete timski rad. Ako ste uvijek negativni ili niste voljni napraviti pozitivne promjene, to će samo obeshrabriti članove vašeg tima. Bojati će se doći k vama s problemom što bi moglo dovesti do sukoba osoblja ili rezultirati da neki od njih potraže novi posao. Važno je poticati komunikaciju u svojoj ordinaciji i jasno dati do znanja vašem osoblju da cijenite njihove doprinose i mišljenja.

 

U narednim tjednima, izazivam vas da obratite pozornost na vaše osobno ponašanje i kakvu radnu atmosferu ste s istim potaknuli . Ako se nađete umiješani u dva dole navedena, kontraproduktivna ponašanja, predlažem vam da za njih preuzmete odgovornost i posvetite se promjeni.

  1. Minimalno upravljate svojim osobljem

Kao izvršni rukovoditelj svoje ordinacije, vjerojatno imate jasne stavove kako bi se stvari trebale raditi. To je u redu, ali  trebate članovima svog tima također objasniti svoja očekivanja putem detaljnog opisa posla ili pregleda upravljanja ordinacijom.  Ostavljati poruke po ordinaciji da nešto nisu napravili kako treba i nije baš učinkovito, više je demoralizirajuće. Umjesto toga, osigurajte da imaju potrebnu profesionalnu obuku i alate koje trebaju kako bi uspjeli. Osiguravajući potrebnu obuku članovima svog tima pomoći će im, ne samo da postižu vaša očekivanja, nego će imati i potrebno samopouzdanje da uspiju u svojoj ulozi. Vaša ordinacija će postati učinkovitija i produktivnija. Više nećete imati potrebu za mikro upravljanjem, ostavljajući vam više vremena da se bavite bitnim stvarima: usredotočiti se da pacijentima pružite što bolju njegu.

 

  1. Tajnoviti ste

Želite da vam članovi vašeg tima vjeruju, ali to se zasigurno neće dogoditi ako niste iskreni s njima. Zapamtite, vi ste vođa malog tima ljudi. Svi trebaju komunicirati i međusobno si vjerovati, ili će se tim početi raspadati.

Da vam dam primjer.  Članovi tima znaju kada ordinacija ne radi najbolje što može. Ako više puta potvrdite njihove strahove, a ne dajete im pojedinosti ili ne pokušate popraviti situaciju, ne činite ništa drugo nego stvarate atmosferu punu straha i strepnje. Članovi tima su ostavljeni bez predstave koliko je situacija loša ili bez znanja što sprječava ordinaciju da postigne financijske ciljeve, što znači da ne mogu dati svoj doprinos kako bi se stvari vratile u normalu. Kao što možete i zamisliti ovo je jako frustrirajuće, a čak može dovesti do toga da neki članovi tima počnu tražiti novi posao.

 

Zadržavajući važne informacije od svog tima neće napraviti ništa drugo nego štetu vašoj ordinaciji, čineći problem još većim. Ako želite uspješnu, profitabilnu ordinaciju, morate komunicirati sa svojim timom. To je jedini način na koji oni mogu pomoći vašoj ordinaciji da dostigne puni potencijal.

Kada se pojave problemi, najlakše je kriviti sve druge i tražiti izgovore za svoje ponašanje. Ali ponekada morate pogledati u ogledalo i vidjeti gdje možete napraviti poboljšanja. Priznajući da ste vi dio problema je ogroman korak, i pomoći će vam da napravite potrebne promjene kako bi pokrenuli vašu ordinaciju prema uspješnom poslovanju.

 

Autor: Sally McKenzie

Plaćeni oglas
Plaćeni oglas
Plaćeni oglas

Kontakt

O nama

Dental Media Grupa d.o.o. specijalizirana je marketinška agencija u dentalnoj djelatnosti s jasnom vizijom pružanja kvalitetne i potpune usluge krajem korisniku.
Od 2007. godine nosioci smo franšize vodećeg svjetskog stručnog časopisa Dental Tribune International za Hrvatsku.

Mi smo tu radi vas.

Vaša prijava nije uspješno spremljena. Molimo pokušajte ponovno.
Uspješno ste se prijavili na newsletter.

Pretplata na newsletter

Pretplati se i budi u toku s novostima i zanimljivostima iz svijeta dentalne medicine.