Nema sumnje da ste talentiran i vrijedan doktor dentalne medicine. Volite svoj posao i većinu vremena ne možete ni zamisliti da radite nešto drugo. Okružili ste se sa solidnim timom iako ponekada želite da su malo bolji. U redu, puno bolji. Pogotovo kada kaos preuzme vašu ordinaciju – scenarij koji se ponavlja puno češće nego što to želite priznati.
Iako je najlakše kriviti svoj tim kada sve krene loše, istina je da ste vjerojatno vi uzrok problema. U ljudskoj je prirodi da krivimo druge kada nas razne prepreke sprečavaju da postignemo svoj cilj, a doktori dentalne medicine nisu iznimke. Zbog toga se događa da mnogi doktori dentalne medicine u svojoj karijeri dođu do točke kada odluče prihvatiti frustraciju jer je to lakše nego promijeniti svoje ponašanje ili poboljšati sustav poslovanja. Počnu se osjećati kao da njihove zaposlenike uopće nije više briga i da je sve jednostavno takvo kakvo jest. Radije traže izgovore umjesto da se fokusiraju na činjenicu kako napraviti potrebna poboljšanja u sustavu.
Kao što vjerojatno možete potvrditi, ovo nije recept za uspjeh. Doktori dentalne medicine nastavljaju raditi onako kako su oduvijek činili, nikada ne vodeći svoju ordinaciju prema poboljšanju i napretku.
Ovdje smo da vam pomognemo prekinuti tu rutinu. Vrijeme je da se prestanete žaliti na svoj tim i počnete se fokusirati na sebe i kako se poboljšati.
Zapamtite, vi ste vođa u svojoj ordinaciji i vaš tim čeka na vaše upute i vodstvo. Vi postavljate standarde i na vama je da stvorite pozitivno okruženje i potičete timski rad. Ako ste uvijek negativni ili niste voljni napraviti pozitivne promjene, to će samo obeshrabriti članove vašeg tima. Bojat će se doći k vama s problemom što bi moglo dovesti do sukoba osoblja ili rezultirati da neki od njih potraže novi posao. Važno je poticati komunikaciju u svojoj ordinaciji i jasno dati do znanja vašem osoblju da cijenite njihove doprinose i mišljenja.
U narednim tjednima, izazivam vas da obratite pozornost na svoje ponašanje i kakvu ste radnu atmosferu istim potaknuli . Ako se nađete umiješani u dva dolje navedena kontraproduktivna ponašanja, predlažem vam da za njih preuzmete odgovornost i posvetite se promjeni.
1.Minimalno upravljate svojim osobljem
Kao izvršni rukovoditelj svoje ordinacije, vjerojatno imate jasne stavove kako bi se trebalo raditi. To je u redu, ali trebate članovima svog tima također objasniti svoja očekivanja putem detaljnog opisa posla ili pregleda upravljanja ordinacijom. Ostavljati poruke po ordinaciji da nešto nisu napravili kako treba baš i nije učinkovito, više je demoralizirajuće. Umjesto toga, osigurajte da imaju potrebnu profesionalnu obuku i alate koje trebaju kako bi uspjeli. Osiguravajući potrebnu obuku članovima svog tima pomoći ćete im ne samo da postignu vaša očekivanja nego će imati i potrebno samopouzdanje da uspiju u svojoj ulozi. Vaša ordinacija postat će učinkovitija i produktivnija. Više nećete imati potrebu za mikro upravljanjem, što će vam ostaviti više vremena da se bavite bitnim stvarima: usredotočiti se da pacijentima pružite što bolju njegu.
2.Tajnoviti ste
Želite da vam članovi vašeg tima vjeruju, ali to se zasigurno neće dogoditi ako niste iskreni s njima. Zapamtite, vi ste vođa malog tima ljudi. Svi trebaju komunicirati i međusobno si vjerovati ili će se tim početi raspadati.
Da vam dam primjer. Članovi tima znaju kada ordinacija ne radi najbolje što može. Ako više puta potvrdite njihove strahove, a ne dajete im pojedinosti ili ne pokušate popraviti situaciju, ne činite ništa drugo nego stvarate atmosferu punu straha i strepnje. Članovi tima ostavljeni su bez predodžbe koliko je situacija loša ili bez znanja što sprečava ordinaciju da postigne financijske ciljeve, što znači da ne mogu dati svoj doprinos kako bi se sve vratilo u normalu. Kao što možete i zamisliti, ovo je jako frustrirajuće, a čak može dovesti do toga da neki članovi tima počnu tražiti novi posao.
Zadržavajući važne informacije od svog tima, nećete napraviti ništa drugo nego štetu vašoj ordinaciji čineći problem još većim. Ako želite uspješnu, profitabilnu ordinaciju, morate komunicirati sa svojim timom. To je jedini način na koji oni mogu pomoći vašoj ordinaciji da dostigne puni potencijal.
Kada se pojave problemi, najlakše je kriviti sve druge i tražiti izgovore za svoje ponašanje. Ali ponekada morate pogledati u ogledalo i vidjeti gdje možete napraviti poboljšanja. Priznanje da ste vi dio problema ogroman je korak i pomoći će vam da napravite potrebne promjene kako biste pokrenuli vašu ordinaciju prema uspješnom poslovanju.
Autor: Sally McKenzie