Digitalizacija stomatološke prakse podrazumijeva s jedne strane digitalizaciju struke, a s druge strane digitalizaciju samog poslovanja.

Novo digitalno doba u stomatološkim ordinacijama

Autor: Marina Župančić

Svim specijalistima i doktorima dentalne medicine postalo je jasno da usvajanje digitalne stomatologije dovodi do učinkovitijeg načina dijagnosticiranja, poboljšanja tijeka rada, komunikacije i skrbi za pacijente. Digitalizacija stomatološke struke uvođenjem i korištenjem digitalnih tehnologija poput 3D skenera, 3D printera i raznih CAD softvera za planiranje terapije realnost je koja se već godinama događa u dentalnom sektoru.

Potrebno je uzeti u obzir da digitalizacija stomatološke ordinacije, osim unapređenja same izvedbe stomatoloških zahvata putem tehnologije, podrazumijeva i digitalizaciju samog poslovanja. Uvođenje softverskih rješenja i uređaja za digitalnu izvedbu zahvata za sobom posljedično povlači i potrebu za efikasnijom organizacijom samog poslovanja. To se postiže centralizacijom bilježenja podataka u suvremeno softversko rješenje te automatizacijom poslovnih procesa i komunikacije s pacijentom. Ovdje govorimo o području digitalizacije stomatološke ordinacije iz perspektive organizacije poslovanja.

Moderni dentalni softver postao je neophodan alat za efikasnu organizaciju svakodnevnog rada jedne moderne i stručne stomatološke prakse. Kao što softveri za digitalnu stomatologiju olakšavaju, ubrzavaju i pojednostavljuju samu izvedbu stomatoloških zahvata, tako i efikasan dentalni softver za vođenje pacijenata čini sve vaše administrativne zadatke u ordinaciji jednostavnijima i bržima.

Posljedično, samo sinergija digitalizacije izvedbe stomatoloških zahvata i digitalizacije administrativnog poslovanja može zaokružiti priču i pretvoriti jednu praksu u suvremenu digitalnu dentalnu ordinaciju.

Softver EasyBusy napravljen je upravo s ciljem da objedini, automatizira i učini jednostavnima sve administrativne potrebe jedne stomatološke ordinacije: CRM, cjelovit digitalni karton pacijenta, izdavanje brendirane ponude, izdavanje fiskalnih računa i komunikacija s pacijentom direktno iz digitalnog profila pacijenta. Sve to dostupno je u samo nekoliko sekundi i na klik. Upotrebom modernog dentalnog softvera činite poslovanje efikasnijim i preciznijim, a posljedično kod vaših pacijenata ostavljate dojam stručnosti, pripravnosti i organiziranosti.

Svi medicinski i nemedicinski dokumenti i podaci pacijenta pohranjuju se na jednom mjestu: u digitalnom dentalnom kartonu dostupnom na jedan klik.

Slika 2. Digitalni dentalni karton pacijenta

Budući da je pacijent centralna ličnost stomatološke prakse, tako je i digitalni karton pacijenta centralno mjesto na kojem su pohranjene sve informacije o pacijentu, od njegovih kontakt podataka, medicinske dokumentacije (RTG-ovi, sva foto i tekstualna dokumentacija, svi upitnici i privole koje je pacijent popunio…) pa sve do maila ili SMS-a koji smo s pacijentom razmijenili. U digitalnom kartonu nalaze se i svi dokumenti koje je ordinacija napravila za pacijenta kao što su ponude, računi, predujmovi, izdani recepti, specijalistički nalazi i sl. Do bilo kojeg podatka o pacijentu ili nekog njegovog dokumenta dolazi se u dva klika, a podaci su jasni i pregledni.

Informacije koje se obično nalaze u brojnim bilježnicama ili excel tablicama, obojene raznim bojama od kojih svaka ima svoje značenje, sada postaju lako dostupne i transparentne. Mogućnost definiranja poslova po prioritetima i mogućnost davanja zaduženja pojedincima u timu za određene poslove dodatno doprinose organizaciji poslovanja i povećavaju produktivnost u stomatološkim ordinacijama.

Uz pomoć dentalnog softvera EasyBusy jednostavno oduševite vaše pacijente i ostavite pozitivan utisak koji odjekuje.

Velik porast broja privatnih dentalnih ordinacija u Hrvatskoj u posljednjih nekoliko godina doveo je do sve teže akvizicije novih pacijenata, a stomatolozi se na sve načine pokušavaju izdvojiti i komunicirati potencijalnim pacijentima stručnost, vrijednosti i prednosti vlastite stomatološke prakse.

U današnje vrijeme, da biste postali i ostali nečiji doktor dentalne medicine nije dovoljno samo čekati da pacijenti dođu u ordinaciju, već je potrebno s njima aktivno komunicirati te kontinuirano graditi povjerenje i odnos. To se najlakše i bez previše dodatno uloženog napora postiže korištenjem još jednog modernog alata koji je sastavni dio suvremenog programa EasyBusy za vođenje ordinacije, a to je CRM (Customer Relationship Management).

Svrha CRM-a je imati aktivnu i pravovremenu interakciju/komunikaciju s postojećim i budućim pacijentima kojom se postižu bolji i dugotrajni odnosi te veće zadovoljstvo pacijenata cjelokupnom uslugom. Takav pristup dokazano dovodi do povećanja broja pacijenata i do boljih poslovnih rezultata.

Uvođenjem CRM-a u poslovanje dolazi do tranzicije iz ordinacije kojoj se pacijenti “događaju” u ordinaciju koja može jasno planirati buduće događaje u svom poslovanju i njima upravljati. CRM svim članovima tima vaše ordinacije daje jasan pregled svih dnevnih, budućih, ali i neobavljenih poslova/aktivnosti na jednom mjestu čime svakodnevno poslovanje postaje znatno lakše.

Suvremene tehnologije u softveru EasyBusy omogućuju i komunikaciju s pacijentima direktno iz programa tako da više nije potrebno komunicirati s više uređaja ili imati pacijentove mailove negdje raštrkane u e-mail sandučiću. Sva pisana komunikacija s pacijentom odvija se iz modernog programskog rješenja i ostaje trajno arhivirana u njegovom digitalnom kartonu. Svaku napravljenu ponudu ili račun moguće je poslati e-mailom na klik direktno iz programa, a efikasnost i jednostavnost korištenja se dodatno povećava zbog mogućnosti kreiranja vlastitih predložaka za poruke.

Informacije je moguće slati i automatski. Program može sam automatizmom slati e-mailove ili SMS-ove te podsjećati pacijente na termine. Slanje automatskih podsjetnika uvelike smanjuje broj nedolazaka na termin i gubitak prihoda koji nastaje kao rezultat propuštenog termina. Ordinacije koje su uvele automatsko obavještavanje SMS-om ili e-mailom tvrde kako im se u prvih mjesec dana korištenja te mogućnosti broj propuštenih termina smanjio za prosječno 25%. Osim podsjetnika na termin, na ovaj način moguće je pacijentima automatizmom slati i razne obavijesti ili čestitke kao npr. rođendanske. Pacijent će se sigurno razveseliti i oduševiti, a program će sam odraditi posao.

“Izdavanje elegantne brendirane ponude ili fiskalnog računa na klik, kompletan digitalni karton pacijenta koji sadrži sve medicinske i nemedicinske podatke dostupne na klik, automatizirani SMS podsjetnici na termine i slanje e-maila pacijentu direktno iz programa, samo su neke najčešće korištene funkcionalnosti dentalnog softvera EasyBusy.”

Osim za operativno vođenje poslovanja, EasyBusy nudi i mogućnost analiziranja poslovanja. Svi podaci o pacijentima koji se bilježe u svakodnevnom poslovanju osnova su za analitičke izvještaje koji daju preciznu sliku o svim segmentima poslovanja ordinacije (medicinskim i nemedicinskim) koji su nužni za donošenje strateških poslovnih odluka.

EasyBusy, osim osnovne analitike o broju pacijenata, zahvata i prihoda, putem analitičkih alata daje vam i brojne napredne informacije. Naprimjer, možete saznati odgovore na pitanja tipa: “koliko je implantata ugradio pojedini liječnik prošli mjesec”, “koliki je bio prihod od ortodontskih usluga u prošloj godini”, koliko je prosječno potrošio pacijent koji je došao putem preporuke, a koliko onaj putem Facebook oglašavanja”, “koliko vremena treba da se pacijent odluči doći na prvi pregled”, “koliki udio pacijenata živi u radijusu od 3 km zračne linije od ordinacije” i sl.

EasyBusy je moderni program za vođenje ordinacije i predstavlja alat na koji se oslanjaju svi u ordinaciji – od liječnika koji u njemu vidi sve podatke o pacijentu na jednom mjestu, preko osobe na pultu kojoj omogućuje laku dostupnost svih potrebnih informacija i brzinu obavljanja svakodnevnih radnih operacija do vlasnika/managera kojem pomaže da upravlja razvojem poslovanja koristeći relevantne podatke i informacije kao podlogu za donošenje budućih poslovnih odluka.

Posjetite naš web i saznajte kako možete unaprijediti vaše poslovanje.
https://easybusy.net
info@easybusy.net

Plaćeni oglas
Plaćeni oglas
Plaćeni oglas

Kontakt

O nama

Dental Media Grupa d.o.o. specijalizirana je marketinška agencija u dentalnoj djelatnosti s jasnom vizijom pružanja kvalitetne i potpune usluge krajem korisniku.
Od 2007. godine nosioci smo franšize vodećeg svjetskog stručnog časopisa Dental Tribune International za Hrvatsku.

Mi smo tu radi vas.

Vaša prijava nije uspješno spremljena. Molimo pokušajte ponovno.
Uspješno ste se prijavili na newsletter.

Pretplata na newsletter

Pretplati se i budi u toku s novostima i zanimljivostima iz svijeta dentalne medicine.