Kako bi svi članovi tima bili uključeni, važno je definirati ciljeve ordinacije i jasno da članovi tima mogu zaraditi i novčane i nenovčane nagrade.(Slika: Freepik:Anna Bizon)

Najbolji načini kako da nagradite i motivirate članova tima

Godinama svoje zaposlenike nagrađujete bonusima za izvrsnost u poslu. Mislili ste da time motivirate svoje zaposlenike ali se oni usredotočuju samo na ono što trebaju učiniti kako bi zaradili bonus – a njihova ukupna izvedba zapravo stagnira.

Kako prepoznati zaposlenike koji ulažu dodatne napore ka rastu ordinacije isključivo kada su bonusi u pitanju? Predlažem da razvijete nagradni sustav. Kako bi svi članovi tima bili uključeni, važno je definirati ciljeve ordinacije i jasno da članovi tima mogu zaraditi i novčane i nenovčane nagrade.

Niste sigurni kako razviti program nagrade u praksi? Evo kako razviti sustav i neke vrste nagrada koja će najviše motivirati zaposlenike.

 

Ponuda pravih nagrada

Prilikom određivanja vaše nagrade, imajte na umu da to nije nešto što se vama sviđa – morate se fokusirati na ono što Vaši zaposlenici vole. To može biti teško jer su svi različiti, zbog čega je važno razmišljati o tome što će motivirati svakog pojedinog zaposlenika.

Kako možete odrediti koje nagrade motiviraju zaposlenike? Pitaj ih. To možete učiniti licem u lice ili upitnik. Također ne škodi čuti povremene razgovore među članovima tima i promatrati njihove navike. Obratite pozornost na mjesta gdje idu na ručak i za koje hobije su zainteresirani.

 

Postavite vremenski okvir

Nemojte da članovi tima čekaju na svoje nagrade. Kada zaposlenici daju sve od sebe i naprave više od očekivanog, nagradite ih u roku od 30 dana za svoje napore, a ne na kraj tromjesečja ili kraja godine. Na taj će način vrlo vjerojatno ponoviti ponašanje kako bi zaradio i drugu nagradu.

Također je važno pružiti zaposlenicima objašnjenje zašto dobivaju nagradu, a opet ih tako motivirate da nastave dobar posao.

 

Vrste nagrada

Mnogo je načina kako možete nagraditi svoje zaposlenike, kao na primjer poklon kartice raznih trgovina. Evo nekoliko ideja koje će vam pomoći za početak .

 

Prvo, ovdje se radi o ne-monetarnim opcijama:

  • pružiti česte pozitivne informacije i riječi poput “hvala”, “bravo“, “molim te“
  • Objavite nagradu za zaposlenika u mjesecu
  • Podučite ih novom vještinom
  • Dajte im slobodan dan na njihov rođendan
  • Dajte im nove zadatke i odgovornosti
  • Zadužite ga za osposobljavanje novog zaposlenika
  • Pustite ih ranije sa posla na godišnjicu početka rada

 

Naravno, postoje neki članovi tima koji preferiraju novčane nagrade. Evo nekoliko ideja za učinkovite novčane bonuse koji nisu bonusi:

  • Dodatni plaćeni godišnji odmor
  • Sat ili broš
  • Poklon bonovi za restorane ili trgovačke centre
  • Diplome ili trofeji
  • Ulaznice za sportski događaj, kazalište, kino, koncert
  • Tečajevi
  • Plaćeno zdravstveno osiguranje

 

Neka su članovi Vašega tima sretni

Dobri zaposlenici će otići iz vaše ordinacije ako nisu sretni. Nudeći nagradne programe kojima prepoznaju svoje napore pomoći će poboljšati zadovoljstvo poslom i potaknuti lojalnost. Vaši će zaposlenici znati da su oni vrijedan dio tima, što ih čini osjećajima dublje u kontaktu s vama i praksom.

Bonus planovi stavljaju naglasak na novac, a nagrađivani sustav stavlja naglasak na poboljšanje performansi i pomicanje praksi naprijed. Uz nagrađivani program, članovi tima su motivirani da budu izvrsni. Oni pridonose većem uspjehu vježbanja pomažući povećanju broja proizvoda i vašeg dna.

Spremni za primjenu nagradnih programa, ali još uvijek nisu sigurni kako započeti? Kontaktirajte me i pomognem vam u procesu.

 

Autor: Sally McKenzie

Plaćeni oglas
Plaćeni oglas
Plaćeni oglas

Kontakt

O nama

Dental Media Grupa d.o.o. specijalizirana je marketinška agencija u dentalnoj djelatnosti s jasnom vizijom pružanja kvalitetne i potpune usluge krajem korisniku.
Od 2007. godine nosioci smo franšize vodećeg svjetskog stručnog časopisa Dental Tribune International za Hrvatsku.

Mi smo tu radi vas.

Vaša prijava nije uspješno spremljena. Molimo pokušajte ponovno.
Uspješno ste se prijavili na newsletter.

Pretplata na newsletter

Pretplati se i budi u toku s novostima i zanimljivostima iz svijeta dentalne medicine.