Samosvijest zahtijeva ranjivost; međutim, kao pojedinci, prikrivamo svoju ranjivost putem kompenzacijskih mehanizama koji drže naša srca zatvorenima. (Slika: Broggi Production/Shutterstock)

Može li stavljanje privrženosti ispred autentičnosti biti razlog za izgaranje na poslu?

Ljudska bića imaju potrebu emocionalno se povezati s drugima i biti autentični. U psihologiji se to smatra jednom od osnovnih potreba za preživljavanjem. Privrženost dojenčadi majci povećava šanse djece za preživljavanje, a intuicija upozorava odrasle na opasnosti. Privrženost znači povezanost, pripadanje, voljeti i biti voljen. Autentičnost je sposobnost da budemo u kontaktu sa samim sobom i da budemo sposobni izraziti i manifestirati tko smo u našim odnosima i društvenim interakcijama.

Kao što je pionirski endokrinolog János Hugo Bruno Selye rekao: “Najveći stresovi kod ljudi su emocionalni. Najveći stres od svih je pokušati biti ono što nisi.” Uvijek postoji inherentan strah u kretanju prema našoj autentičnosti. Još od djetinjstva prolazili smo razna traumatična iskustva zbog kojih smo se podsvjesno bojali izraziti i manifestirati svoje autentično ja. Naš um nesvjesno nas vuče prema sigurnoj zoni ugrožavajući vlastite potrebe u zamjenu za društvenu potvrdu. Bez prepoznavanja, suočavanja, razumijevanja i prihvaćanja ovog straha, naša potreba za privrženošću uvijek će biti izabrana nad našom potrebom za autentičnošću, a kasnije će biti neizbježna cijena koju ćemo platiti.


Plaćeni oglas
Plaćeni oglas

Kontakt

O nama

Dental Media Grupa d.o.o. specijalizirana je marketinška agencija u dentalnoj djelatnosti s jasnom vizijom pružanja kvalitetne i potpune usluge krajem korisniku.
Od 2007. godine nosioci smo franšize vodećeg svjetskog stručnog časopisa Dental Tribune International za Hrvatsku.

Mi smo tu radi vas.

Vaša prijava nije uspješno spremljena. Molimo pokušajte ponovno.
Uspješno ste se prijavili na newsletter.

Pretplata na newsletter

Pretplati se i budi u toku s novostima i zanimljivostima iz svijeta dentalne medicine.