Menadžment

Redefiniranje uspjeha u stomatologiji: u stomatološkoj ordinaciji i izvan nje Uspjeh – ova je riječ tako jednostavna, a svakomu znači nešto drugo. …

Zašto je budžet iznimno bitan za svaku polikliniku? Budimo iskreni – većini vlasnika poliklinika financijske analize, a pogotovo kreiranje budžeta, nije na …

Zašto se natjecati i čemu služe nagrade? Važno je prezentirati svoja postignuća i predstaviti svoj rad   Poslovne nagrade daleko su više …

Žrtva vlastitog uspjeha

Žrtva vlastitog uspjeha Nedavno sam imao privilegiju provesti nekoliko dana kao član tima jednog od najboljih profesionalaca u svom poslu – osobe …

Motivirajte svoj tim

Motivirajte svoj tim Na treninzima me menadžeri, stomatolozi, voditelji često pitaju kako mogu motivirati svoj tim i održati sve članove motiviranima. Ovo …

Što je EBITDA i zašto je bitna? Svi koji su bili izravno ili neizravno uključeni u proces kupoprodaje svojih poliklinika (ili barem …

Svaki je pacijent jedinstven, s različitim osobnostima, razinama anksioznosti i očekivanjima. Nepredvidljivost njihova ponašanja može otežati pripremu za svakog pacijenta i tako …

Komunikacijske vještine

Komunikacijske vještine Da li je bitno ime na kutiji? U svom redovnom školovanju nisam imao ni jedan sat predavanja o komunikacijskim vještinama.Cijena …

Razumijevanjem financijskih izvještaja do sprečavanja financijskog kraha Morat ću se odmah ispričati zbog gore navedenog provokativnog naslova, no s obzirom na temu …

Lekcije iz 2023. godine

Lekcije iz 2023. godine Perspektiva koju imamo je da je pred nama cijela nova godina. Vrijeme je za postavljanje novogodišnjih rezolucija i …

Kako KPI-evi mogu poboljšati učinkovitost i profitabilnost u dentalnim poliklinikama U današnje vrijeme nije dovoljno samo pružati vrhunsku zdravstvenu zaštitu kako bi …

Samosvijest zahtijeva ranjivost; međutim, kao pojedinci, prikrivamo svoju ranjivost putem kompenzacijskih mehanizama koji drže naša srca zatvorenima. (Slika: Broggi Production/Shutterstock) Može li …

Pomaganje starijim osobama za doživotno održavanje dobrog oralnog zdravlja Održavanje zuba i zdravog osmijeha naših pacijenata za cijeli život Kao stomatološki stručnjaci, …

12 “smrtnih” grijeha u stomatologiji Ako pitate bilo kojeg stomatologa da li ima dovoljno znanja i kliničkih vještina da napravi ključne zahvate …

Komunikacija = ključ za pacijentovo povjerenje Jeste li se ikada zapitali kako vas vaši pacijenti doživljavaju i kako bi vas ocijenili kao …

U ovom članku Victoria Wilson istražuje načine na koje stomatolozi mogu razumjeti vrijednost prakticiranja samosuosjećanja. (Slika: tannikart/Shutterstock) Važnost samosuosjećanja među doktorima dentalne …

Ritual razmišljanja

Ritual razmišljanja Društveno smo uvjetovani i odgajani da je vanjski svijet jedini “stvaran” i da odgovore treba uvijek tražiti “vani”, u stvarima …

Visoka razina usluge bitna je u svakom poslu Podignite kvalitetu usluge vaše klinike na višu razinu Usluga na visokoj razini važna je …

Da li ste spremni ublažiti stres i proširiti poslovanje ordinacije? Slika: Mediaphotos, Getty Images Da li je stres razlog zašto Vaša ordinacija …

Ključno: Kako ocjenjujemo svoju sposobnost samokontrole? Slika: Filadendron, Getty Images Provesti dobre namjere u svakodnevnom radu Na prijelazu godine mnogi si zacrtaju …

Vještina telefonske komunikacije je bitna jer ćete nisku konverziju pacijenata morati nadoknaditi sa još više vlastitog rada i dodatnim financijskim ulaganjima u …

www.dbusinessmastery.com Sedam najčešćih poslovnih pogrešaka u stomatologiji Autor: Siniša Drobnjak Ako ih pitate, većina stomatologa s pravom će vam reći da se …

“Kultura nije vizija i misija – to su ideali, najčešće samo lijepo uokvirene izjave koje vise na zidovima” Fotografija: Canva, autor Jacob …

“D Business Mastery” -Kaptol Boutique Cinema Zagreb od 11.do 12. studenoga 2022. JE LI STOMATOLOGIJA BIZNIS? Pitanje koje je danas aktualnije nego …

Iskusni vlasnik ima cijeli niz alata i poluga u svom poduzetničkom arsenalu, s kojima može povećati svoj profit. (Slika: Getty Images, autor: …

Međunarodni sajam dentalne medicine Dentex na Zagrebačkom velesajmu (Slika: ZV) Dentex na Zagrebačkom velesajmu Zagrebački velesajam i Hrvatska komora dentalne medicine i …

Ključno: Kako ocjenjujemo svoju sposobnost samokontrole? Slika: Freepik Provesti dobre namjere u svakodnevnom radu Na prijelazu godine mnogi si zacrtaju ne samo …

Srž dobre usluge je stvaranje kvalitetnog odnosa s pacijentima. (Slika: Pixabay) Podignite kvalitetu usluge vaše klinike na višu razinu Usluga na visokoj …

Tranzicija iz uloge “Operatera” u “Vlasnika” nije jednokratni napor i jedan potez koji će promijeniti sve. (Slika: Freepik) ”U” poslu ili “na” …

Kako bi svi članovi tima bili uključeni, važno je definirati ciljeve ordinacije i jasno da članovi tima mogu zaraditi i novčane i …

Pored svih informacija, znanja i posjedovanja vještina, najvažnije kod cilja je da ga imate (Slika: Freepik) Postavljanje ciljeva – put prema uspjehu …

Dolazak jednog novog pacijenta košta pet puta više nego zadržavanje onih koje već imate. (Slika: Freepik) Iskoristite ove prednosti zakazivanja kontrolnih pregleda …

Srž dobre usluge je stvaranje odnosa s pacijentima – odnos kakav pacijent želi njegovati. (Slika: Izvor Freepik) Podignite kvalitetu usluge vaše klinike …

Veliki režijski troškovi sputavaju mnoge ordinacije. Mogu vam pokušati pomoći smanjiti ove troškove kako biste konačno mogli ispuniti svoj puni potencijal. Image: …

Poduzmite ovih nekoliko koraka i osigurajte da vaš sljedeći sastanak bude prvi od mnogih sjajnih sastanaka koji dolaze. Image: Freepik.com Nekoliko koraka …

U nekim slučajevima, po našem iskustvu to su najmanje dva dana, često četiri, a najčešće doktor traži da savjetnik bude u ordinaciji …

Mnoge pritužbe proizlaze iz činjenice da terapeut nije dao dovoljno dobar odgovor na pitanja na koja je trebao odgovoriti prije nego što …

Kada se pojave problemi, najlakše je kriviti sve druge i tražiti izgovore za svoje ponašanje Image: Freepik.com Prestanite tražiti isprike i proširite …

Ljudski aspekt poslovanja je najvažniji. Pravilo broj 1: na pacijente gledajte kao na pojedince. Image: Freepik.com Deset zapovijedi savršene uslužnosti Ljudski aspekt …

Što pacijenti žele?

Istraživanje iz SAD-a o pacijentovim zahtjevima također je zanimljivo i može nam pomoći da razmislimo o vlastitoj ponudi. (Photo: Designed by freepik) …

Gas do daske

U poslovnom svijetu, biti velik nije uvijek prednost. (Photo: Designed by freepik)​ Gas do daske Jeste li primijetili da su ogrtači koji …

Sedam savjeta za manje stresa

Razlikujte stvarnost i vlastite misli o stvarnosti: vrlo je važno utvrditi podrijetlo percipiranog stresa. (Photo: Designed by freepik)​ Sedam savjeta za manje …

Stavovi i iskustva prikupljena tijekom istraživanja mogu pomoći kliničarima da bolje razumiju mišljenje javnosti i bolje osmisle komunikaciju s pacijentom Istraživanja otkrivaju …

Sedam karakteristika lidera

Poznati autor Ken Blanchard tvrdi: „Ključ za uspješno upravljanje danas je utjecaj, a ne autoritet.“ Sedam karakteristika lidera Zaokupljeni svakodnevnim aktivnostima često …

U svojih 26 godina rada u svijetu stomatologije, surađivao sam s tisućama stomatologa, njihovih zaposlenika i suradnika. Upravljam li svojom ordinacijom ili …

Jezik biznisa

Biznis je intelektualni sport. Svaki sport ima svoj jezik i pravila. Jezik biznisa je knjigovodstvo! Jezik biznisa Sjećam se vlastitih poslovnih iskustava …

Zapamtite, vi ste vođa u svojoj ordinaciji i vaš tim čeka na vaše upute i vodstvo. Prestanite tražiti isprike i proširite poslovanje …

Zapošljavanje osobe sa iskustvom ne znači isto što i nekada, osim ako se osoba nije dodatno educirana i može vam ponuditi nešto …

Većina pacijenata koji dolaze u vašu ordinaciju ljubazna, no, nažalost uvijek postoje i oni koji imaju potrebu izbaciti svoje frustracije Ne dajte …

Što je točno potrebno da bi osoba postala učinkovitim voditeljem ordinacije? 5 stvari koje bi svaki uspješan menadžer trebao znati Autor: Sally …

Svaka strategija se svodi na dobro planiranje da bi se postigao željeni cilj 7 strategija za uspješnu ordinaciju 1.Naznačite vrijednost Pri svakom …

Studije su pokazale da će emocionalno inteligentni ljudi vjerojatnije biti uspješniji i u privatnom i u profesionalnom životu. (Slika: inimalGraphic/Shutterstock) Zašto je …

6 načina kako da hitne pacijente pretvorite u redovne Za većinu ordinacija dentalne medicine hitni pacijenti su izvor  frustracija. Dajete sve od …

ZAMKA BLJEŠTAVILA

Zamka blještavila Autor: Siniša Drobnjak, dipl. ing. U trenutku kad mi je poslovanje doseglo prvi ozbiljan rezultat, odlučio sam nabaviti auto za …

Digitalna tehnologija unaprijedila je tijek rada u stomatološkoj praksi tijekom posljednjih godina. Možemo li upotrijebiti riječ “trajno” kada je riječ o onome …

Pitanje je odgovor

Pitanje je odgovor Autor: Siniša Drobnjak, dipl. ing. Najkraći put prema neuspjehu je uzimanje stvari “zdravo za gotovo”. Poslovni plan koji jeutemeljen …

Što pacijenti žele? Autor: Siniša Drobnjak, dipl. ing. Već smo ranije spomenuli da je jedan od najčešćih uzroka u poslovanju, donošenje odlukatemeljem …

Photo by Freepik Uspješno delegiranje zadataka “To ionako već znam” često je bio odgovor na prijedloge o mogućim poboljšanjima radnih procesa. Odgovor …

Pandemija COVID-19 donijela je mnoge izazove za pojedince na osobnoj i profesionalnoj razini. (Slika: Travel Faery/Shutterstock) Kako nas je COVID-19 prisilio da …

U potrazi za izvrsnošću Izvrsnost je način razmišljanja, a težnja prema izvrsnome nastaje u našoj glavi. Pokreće nas ono u što vjerujemo, …

Customer care – Zadovoljstvo pacijenta Analize zadovoljstva naših pacijenata dokazale su razliku između liste prioriteta pacijenata i onoga što doktori misle da …

Učinkovito delegiranje unutar stomatološke ordinacije Učinkovito delegiranje jedna je od zahtjevnijih menadžerskih vještina i ujedno jedna od najvažnijih osobina modernog vođe. Umijeće …

Financijska pismenost​

Financijska pismenost Već duže vrijeme radim na svojoj prezentaciji za osnovne financijske izvještaje u sklopu “D Business Mastery” poslovne edukacije za stomatologe, …

Sestra vam je upravo rekla da je pacijentica zvala da otkaže termin u 16.30. Sada je 16.15 sati i šanse da nađete nekoga tko će popuniti prazninu prilično su male, što znači da ćete pretrpjeti i vremenske i ekonomske gubitke. Opet.

Kako se ponašamo kada pacijenti ulaze u našu ordinaciju? Ustajemo li da ih pozdravimo? Rukujemo li se s pacijentom? Smiješimo li se?

Savjeti za učinkovito rješavanje konflikata : Prijeći granicu – je li to odmah razlog za otkaz? Autor: Claudia Davidenko Ponekad nam emocije …

Kriza kao nova prilika Osigurati likvidnost Postojala su dva glavna straha: hoće li izostati pacijenti? – To je dugoročno malo vjerojatno jer …

Upravljanje vremenom

Upravljanje vremenom Ono što postižete tijekom 24-satnog razdoblja ovisi o vašoj motivaciji, vašoj energiji, vašim vještinama, sposobnostima kao i ostalim resursima. Budući …

3u1 ili kako biti doktor, poduzetnik i menadžer Biti profesionalac i odličan u svim aspektima poslovanja s kojima se susreće u svojoj …

Upravljanje u doba krize

Upravljanje u doba krize Upravljanje osobljem izazov je čak i u svakodnevnoj praksi, a u kriznim vremenima još i više. Bilo je …

Obrasci sukoba na radnom mjestu Zaposlenici su motor stomatološke ordinacije. Stoga je presudno da sebe vide kao tim i da tako djeluju. …

Plaćeni oglas
Plaćeni oglas
Plaćeni oglas

Dentalni newsletter

Dentalni newsletter

* označena polja su obavezna

Dentalni newsletter

Kontakt

O nama

Dental Media Grupa d.o.o. specijalizirana je marketinška agencija u dentalnoj djelatnosti s jasnom vizijom pružanja kvalitetne i potpune usluge krajem korisniku.
Od 2007. godine nosioci smo franšize vodećeg svjetskog stručnog časopisa Dental Tribune International za Hrvatsku.

Mi smo tu radi vas.

Vaša prijava nije uspješno spremljena. Molimo pokušajte ponovno.
Uspješno ste se prijavili na newsletter.

Pretplata na newsletter

Pretplati se i budi u toku s novostima i zanimljivostima iz svijeta dentalne medicine.