Menadžment

Komunikacijske vještine

Komunikacijske vještine Da li je bitno ime na kutiji? U svom redovnom školovanju nisam imao ni jedan sat predavanja o komunikacijskim vještinama.Cijena …

Razumijevanjem financijskih izvještaja do sprečavanja financijskog kraha Morat ću se odmah ispričati zbog gore navedenog provokativnog naslova, no s obzirom na temu …

Lekcije iz 2023. godine

Lekcije iz 2023. godine Perspektiva koju imamo je da je pred nama cijela nova godina. Vrijeme je za postavljanje novogodišnjih rezolucija i …

Kako KPI-evi mogu poboljšati učinkovitost i profitabilnost u dentalnim poliklinikama U današnje vrijeme nije dovoljno samo pružati vrhunsku zdravstvenu zaštitu kako bi …

Samosvijest zahtijeva ranjivost; međutim, kao pojedinci, prikrivamo svoju ranjivost putem kompenzacijskih mehanizama koji drže naša srca zatvorenima. (Slika: Broggi Production/Shutterstock) Može li …

Pomaganje starijim osobama za doživotno održavanje dobrog oralnog zdravlja Održavanje zuba i zdravog osmijeha naših pacijenata za cijeli život Kao stomatološki stručnjaci, …

12 “smrtnih” grijeha u stomatologiji Ako pitate bilo kojeg stomatologa da li ima dovoljno znanja i kliničkih vještina da napravi ključne zahvate …

Komunikacija = ključ za pacijentovo povjerenje Jeste li se ikada zapitali kako vas vaši pacijenti doživljavaju i kako bi vas ocijenili kao …

U ovom članku Victoria Wilson istražuje načine na koje stomatolozi mogu razumjeti vrijednost prakticiranja samosuosjećanja. (Slika: tannikart/Shutterstock) Važnost samosuosjećanja među doktorima dentalne …

Ritual razmišljanja

Ritual razmišljanja Društveno smo uvjetovani i odgajani da je vanjski svijet jedini “stvaran” i da odgovore treba uvijek tražiti “vani”, u stvarima …

Visoka razina usluge bitna je u svakom poslu Podignite kvalitetu usluge vaše klinike na višu razinu Usluga na visokoj razini važna je …

Da li ste spremni ublažiti stres i proširiti poslovanje ordinacije? Slika: Mediaphotos, Getty Images Da li je stres razlog zašto Vaša ordinacija …

Ključno: Kako ocjenjujemo svoju sposobnost samokontrole? Slika: Filadendron, Getty Images Provesti dobre namjere u svakodnevnom radu Na prijelazu godine mnogi si zacrtaju …

Vještina telefonske komunikacije je bitna jer ćete nisku konverziju pacijenata morati nadoknaditi sa još više vlastitog rada i dodatnim financijskim ulaganjima u …

www.dbusinessmastery.com Sedam najčešćih poslovnih pogrešaka u stomatologiji Autor: Siniša Drobnjak Ako ih pitate, većina stomatologa s pravom će vam reći da se …

“Kultura nije vizija i misija – to su ideali, najčešće samo lijepo uokvirene izjave koje vise na zidovima” Fotografija: Canva, autor Jacob …

“D Business Mastery” -Kaptol Boutique Cinema Zagreb od 11.do 12. studenoga 2022. JE LI STOMATOLOGIJA BIZNIS? Pitanje koje je danas aktualnije nego …

Iskusni vlasnik ima cijeli niz alata i poluga u svom poduzetničkom arsenalu, s kojima može povećati svoj profit. (Slika: Getty Images, autor: …

Međunarodni sajam dentalne medicine Dentex na Zagrebačkom velesajmu (Slika: ZV) Dentex na Zagrebačkom velesajmu Zagrebački velesajam i Hrvatska komora dentalne medicine i …

Ključno: Kako ocjenjujemo svoju sposobnost samokontrole? Slika: Freepik Provesti dobre namjere u svakodnevnom radu Na prijelazu godine mnogi si zacrtaju ne samo …

Srž dobre usluge je stvaranje kvalitetnog odnosa s pacijentima. (Slika: Pixabay) Podignite kvalitetu usluge vaše klinike na višu razinu Usluga na visokoj …

Tranzicija iz uloge “Operatera” u “Vlasnika” nije jednokratni napor i jedan potez koji će promijeniti sve. (Slika: Freepik) ”U” poslu ili “na” …

Kako bi svi članovi tima bili uključeni, važno je definirati ciljeve ordinacije i jasno da članovi tima mogu zaraditi i novčane i …

Pored svih informacija, znanja i posjedovanja vještina, najvažnije kod cilja je da ga imate (Slika: Freepik) Postavljanje ciljeva – put prema uspjehu …

Dolazak jednog novog pacijenta košta pet puta više nego zadržavanje onih koje već imate. (Slika: Freepik) Iskoristite ove prednosti zakazivanja kontrolnih pregleda …

Srž dobre usluge je stvaranje odnosa s pacijentima – odnos kakav pacijent želi njegovati. (Slika: Izvor Freepik) Podignite kvalitetu usluge vaše klinike …

Veliki režijski troškovi sputavaju mnoge ordinacije. Mogu vam pokušati pomoći smanjiti ove troškove kako biste konačno mogli ispuniti svoj puni potencijal. Image: …

Poduzmite ovih nekoliko koraka i osigurajte da vaš sljedeći sastanak bude prvi od mnogih sjajnih sastanaka koji dolaze. Image: Freepik.com Nekoliko koraka …

U nekim slučajevima, po našem iskustvu to su najmanje dva dana, često četiri, a najčešće doktor traži da savjetnik bude u ordinaciji …

Mnoge pritužbe proizlaze iz činjenice da terapeut nije dao dovoljno dobar odgovor na pitanja na koja je trebao odgovoriti prije nego što …

Kada se pojave problemi, najlakše je kriviti sve druge i tražiti izgovore za svoje ponašanje Image: Freepik.com Prestanite tražiti isprike i proširite …

Ljudski aspekt poslovanja je najvažniji. Pravilo broj 1: na pacijente gledajte kao na pojedince. Image: Freepik.com Deset zapovijedi savršene uslužnosti Ljudski aspekt …

Što pacijenti žele?

Istraživanje iz SAD-a o pacijentovim zahtjevima također je zanimljivo i može nam pomoći da razmislimo o vlastitoj ponudi. (Photo: Designed by freepik) …

Gas do daske

U poslovnom svijetu, biti velik nije uvijek prednost. (Photo: Designed by freepik)​ Gas do daske Jeste li primijetili da su ogrtači koji …

Sedam savjeta za manje stresa

Razlikujte stvarnost i vlastite misli o stvarnosti: vrlo je važno utvrditi podrijetlo percipiranog stresa. (Photo: Designed by freepik)​ Sedam savjeta za manje …

Stavovi i iskustva prikupljena tijekom istraživanja mogu pomoći kliničarima da bolje razumiju mišljenje javnosti i bolje osmisle komunikaciju s pacijentom Istraživanja otkrivaju …

Sedam karakteristika lidera

Poznati autor Ken Blanchard tvrdi: „Ključ za uspješno upravljanje danas je utjecaj, a ne autoritet.“ Sedam karakteristika lidera Zaokupljeni svakodnevnim aktivnostima često …

U svojih 26 godina rada u svijetu stomatologije, surađivao sam s tisućama stomatologa, njihovih zaposlenika i suradnika. Upravljam li svojom ordinacijom ili …

Jezik biznisa

Biznis je intelektualni sport. Svaki sport ima svoj jezik i pravila. Jezik biznisa je knjigovodstvo! Jezik biznisa Sjećam se vlastitih poslovnih iskustava …

Zapamtite, vi ste vođa u svojoj ordinaciji i vaš tim čeka na vaše upute i vodstvo. Prestanite tražiti isprike i proširite poslovanje …

Zapošljavanje osobe sa iskustvom ne znači isto što i nekada, osim ako se osoba nije dodatno educirana i može vam ponuditi nešto …

Većina pacijenata koji dolaze u vašu ordinaciju ljubazna, no, nažalost uvijek postoje i oni koji imaju potrebu izbaciti svoje frustracije Ne dajte …

Što je točno potrebno da bi osoba postala učinkovitim voditeljem ordinacije? 5 stvari koje bi svaki uspješan menadžer trebao znati Autor: Sally …

Svaka strategija se svodi na dobro planiranje da bi se postigao željeni cilj 7 strategija za uspješnu ordinaciju 1.Naznačite vrijednost Pri svakom …

Studije su pokazale da će emocionalno inteligentni ljudi vjerojatnije biti uspješniji i u privatnom i u profesionalnom životu. (Slika: inimalGraphic/Shutterstock) Zašto je …

6 načina kako da hitne pacijente pretvorite u redovne Za većinu ordinacija dentalne medicine hitni pacijenti su izvor  frustracija. Dajete sve od …

ZAMKA BLJEŠTAVILA

Zamka blještavila Autor: Siniša Drobnjak, dipl. ing. U trenutku kad mi je poslovanje doseglo prvi ozbiljan rezultat, odlučio sam nabaviti auto za …

Digitalna tehnologija unaprijedila je tijek rada u stomatološkoj praksi tijekom posljednjih godina. Možemo li upotrijebiti riječ “trajno” kada je riječ o onome …

Pitanje je odgovor

Pitanje je odgovor Autor: Siniša Drobnjak, dipl. ing. Najkraći put prema neuspjehu je uzimanje stvari “zdravo za gotovo”. Poslovni plan koji jeutemeljen …

Što pacijenti žele? Autor: Siniša Drobnjak, dipl. ing. Već smo ranije spomenuli da je jedan od najčešćih uzroka u poslovanju, donošenje odlukatemeljem …

Photo by Freepik Uspješno delegiranje zadataka “To ionako već znam” često je bio odgovor na prijedloge o mogućim poboljšanjima radnih procesa. Odgovor …

Pandemija COVID-19 donijela je mnoge izazove za pojedince na osobnoj i profesionalnoj razini. (Slika: Travel Faery/Shutterstock) Kako nas je COVID-19 prisilio da …

U potrazi za izvrsnošću Izvrsnost je način razmišljanja, a težnja prema izvrsnome nastaje u našoj glavi. Pokreće nas ono u što vjerujemo, …

Customer care – Zadovoljstvo pacijenta Analize zadovoljstva naših pacijenata dokazale su razliku između liste prioriteta pacijenata i onoga što doktori misle da …

Učinkovito delegiranje unutar stomatološke ordinacije Učinkovito delegiranje jedna je od zahtjevnijih menadžerskih vještina i ujedno jedna od najvažnijih osobina modernog vođe. Umijeće …

Financijska pismenost​

Financijska pismenost Već duže vrijeme radim na svojoj prezentaciji za osnovne financijske izvještaje u sklopu “D Business Mastery” poslovne edukacije za stomatologe, …

Sestra vam je upravo rekla da je pacijentica zvala da otkaže termin u 16.30. Sada je 16.15 sati i šanse da nađete nekoga tko će popuniti prazninu prilično su male, što znači da ćete pretrpjeti i vremenske i ekonomske gubitke. Opet.

Kako se ponašamo kada pacijenti ulaze u našu ordinaciju? Ustajemo li da ih pozdravimo? Rukujemo li se s pacijentom? Smiješimo li se?

Savjeti za učinkovito rješavanje konflikata : Prijeći granicu – je li to odmah razlog za otkaz? Autor: Claudia Davidenko Ponekad nam emocije …

Kriza kao nova prilika Osigurati likvidnost Postojala su dva glavna straha: hoće li izostati pacijenti? – To je dugoročno malo vjerojatno jer …

Upravljanje vremenom

Upravljanje vremenom Ono što postižete tijekom 24-satnog razdoblja ovisi o vašoj motivaciji, vašoj energiji, vašim vještinama, sposobnostima kao i ostalim resursima. Budući …

3u1 ili kako biti doktor, poduzetnik i menadžer Biti profesionalac i odličan u svim aspektima poslovanja s kojima se susreće u svojoj …

Upravljanje u doba krize

Upravljanje u doba krize Upravljanje osobljem izazov je čak i u svakodnevnoj praksi, a u kriznim vremenima još i više. Bilo je …

Obrasci sukoba na radnom mjestu Zaposlenici su motor stomatološke ordinacije. Stoga je presudno da sebe vide kao tim i da tako djeluju. …

Plaćeni oglas
Plaćeni oglas

Dentalni newsletter

* označena polja su obavezna

Kontakt

O nama

Dental Media Grupa d.o.o. specijalizirana je marketinška agencija u dentalnoj djelatnosti s jasnom vizijom pružanja kvalitetne i potpune usluge krajem korisniku.
Od 2007. godine nosioci smo franšize vodećeg svjetskog stručnog časopisa Dental Tribune International za Hrvatsku.

Mi smo tu radi vas.

© Sva prava Dental Media Grupa – 2023 | Web dizajn i izrada by Wire |

Prijava za newsletter

* označena polja su obavezna