Normal 0 false false false HR X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-ansi-language:HR;} Jedan od najučinkovitijih načina generiranja „lajkova“ jeste organizacija nagradnih igara (Slika: Freepik)

Marketinška kampanja ordinacije dentalne medicine

Okruženi smo i živimo sa kulturom  „kampanja“ – političke kampanje, vojne kampanje, reklamne kampanje, obrazovne kampanje i sl. Vjerojatno ste i sami bili uključeni u nekoliko kampanja tijekom godina. Ali koliko ste zapravo upoznati sa „kampanjom pretrage“? Jednostavno rečeno, „kampanja pretrage“ je pokušaj da se vaša ordinacija pojavljuje na ili prvi vrhu stranice kada pacijenti na web-u traže dentalnu ordinaciju i koriste popularne tražilice kao što je Google.

Kao što vjerojatno znate iz vlastitog pretraživanja Interneta, položaj je ključan. Upravo takvi proizvodi, usluge i tvrtke koje su navedene visoko na prvoj, traženoj stranici najvjerojatnije ćete prve i kliknuti kako bi saznali potrebne informacije. Isto vrijedi i za pacijente koji putem Interneta pokušavaju pronaći doktora dentalne medicine ili saznati nešto o doktoru/ordinaciji kojeg su mu preporučili prijatelji.

Ako na Internetu potražite svoju ordinaciju, na kojoj će se poziciji pojaviti na prvoj stranici? Kako poboljšati svoju poziciju? I upravo ovdje nastupa vaša „kampanja pretrage“. Prvi korak koji treba napraviti je osigurati da je vaša web stranica optimizirana. Optimizacija pretraživača ili SEO kako se često naziva, je proces poboljšanja vaše web stranice, „organsku“ ili prirodnu vidljivost na tražilicama. Izlistavanja se rangiraju prema onome što tražilice smatraju da je najrelevantnije prema korisnicima.

Ako se potrudite i postignete uspjeh integrirajući svoju društvenu medijsku kampanju, kao npr. otvaranje Facebook stranice i dodavanje tjednog bloga na vašu web stranicu, vjerojatno će se vaša ordinacija odmah pojaviti na višoj poziciji tražilice oglasa. Tražilice vole ono što one tumače kao „svježe“ ili nove sadržaje čime se vaša stranica odmah rangira na više mjesto ako se čini da ste aktivni. A to nije samo neaktivna  web stranica koja se nije mijenjala od 2009 godine.

Što se tiče Facebook-a, to je mjesto gdje se okupljaju i druže ljudi. Važno je napomenuti da vaša Facebook stranica mora biti poslovna, kao ordinacija, a ne kao privatna osoba. Koja je razlika? Na vašoj osobnoj stranici imate „prijatelje“ i vidite sve njihove promjene statusa i sve što objavljuju. Vaša poslovna stranica je drugačija po tome što vaši pacijenti i ostali mogu kliknuti „Like“ – sviđa mi se za vašu stranicu i mogu ostavljati komentare na stranici. Kada vašu stranicu označe sa „sviđa mi se“ daju vašoj stranici dopuštenje da se pojavljuje u njihovim svakodnevnim novostima. A to znači da možete objavljivati vijesti vezane za vašu ordinaciju, informacije i ažuriranja vaše Facebook stranice koju mogu vidjeti samo oni koji vas „prate“. Dakle, što više ljudi „prati“ vašu stranicu to više ljudi može pridobiti vaša ordinacija.

Jednom kada ste napravili svoju službenu stranicu na Facebook-u koja odražava vašu ordinaciju, važno je održavati prisutnost u društvenim medijima. A to znači objavljivati nešto interesantno barem jednom tjedno. Možete planirati svoje postove prema kalendaru, kao što je početak nove školske godine podsjetnik za roditelje, pozdrave sa ljetovanja i slično. Možete objavljivati pojedinačne uspjehe, kao npr. završetak maratona ili sudjelovanje u volonterskoj akciji. Ako se vaš tim oblači za „Noć vještica“ napravite par zabavnih fotografija koje će sigurno prikupiti dosta komentara/lajkova. A što više „lajkova“ prikupi vaša stranica, svakako će se prilikom pretrage vaša ordinacija prikazivati na višoj poziciji.

Jedan od najučinkovitijih načina generiranja „lajkova“ jeste organizacija nagradnih igara. Nagradne igre su mlazno gorivo za strategiju društvenim medijima. Nagradna igra svakako ima potencijal da privuče dosta pažnje na vašu Facebook stranicu. Pogledajte brojeve u nastavku, koji odražavaju prosječnu posječenost zahvaljujući nagradnim igrama:

  • 217% povećanje „lajkova“ ili ljudi kojima se sviđa vaša stranica
  • 30% sudionika u nagradnoj igri koji nisu vaši pacijenti
  • 238 novih „sviđa mi se“ tijekom početka nagradne igre
  • 21 Facebook preporuke
  • 4 nova zakazana pregleda

Kada se kombiniraju potpuno optimizirane web stranice, blog ordinacije i aktivne društvene medijske strategije, rezultati za pretraživanje vaše stranice mogu biti senzacionalni.

Izvor: DT Hrvatska

Plaćeni oglas
Plaćeni oglas
Plaćeni oglas

Kontakt

O nama

Dental Media Grupa d.o.o. specijalizirana je marketinška agencija u dentalnoj djelatnosti s jasnom vizijom pružanja kvalitetne i potpune usluge krajem korisniku.
Od 2007. godine nosioci smo franšize vodećeg svjetskog stručnog časopisa Dental Tribune International za Hrvatsku.

Mi smo tu radi vas.

Vaša prijava nije uspješno spremljena. Molimo pokušajte ponovno.
Uspješno ste se prijavili na newsletter.

Pretplata na newsletter

Pretplati se i budi u toku s novostima i zanimljivostima iz svijeta dentalne medicine.