Doktori dentalne medicine često nisu svjesni pacijentovog nezadovoljstva (Photo: Designed by freepik)

Kvaliteta komunikacije između doktora dentalne medicine i pacijenta usko je vezana za pacijentovo zadovoljstvo

Pacijentovo zadovoljstvo sve se više smatra bitnim elementom u ocjeni kvalitete oralne skrbi. Istraživanje provedeno na Sveučilištu u Floridi otkrilo je da većina doktora dentalne medicine smatra da su im pacijenti bili zadovoljni; međutim, stomatolozi su rijetko bili svjesni onih slučajeva u kojima su pacijenti zapravo bili nezadovoljni određenim aspektima svojeg liječenja ili posjeta.

Cilj istraživanja bio je usporediti liječnikov pogled na pacijentovo iskustvo s pacijentovom ocjenom zadovoljstva provedenim postupcima. Uključeni su praktičari iz 197 ordinacija i 5 315 pacijenata s nadomjescima koje je trebalo zamijeniti ili popraviti. U ukupno je istraživanje bilo uključeno 8 213 nadomjestaka.

Istraživači su otkrili da 89 posto doktora dentalne medicine (4 719) smatra kako su njihovi pacijenti zadovoljni svojim iskustvom liječenja. Sveukupno 86 posto pacijenata (4 589) navelo je da su zadovoljni ili vrlo zadovoljni. Od 726 nezadovoljnih pacijenata, terapeuti su bili svjesni nezadovoljstva u samo 42 slučaja (1 posto), a nesvjesni u 684 slučajeva (13 posto).

Osim toga, utvrđeno je da samo jedna trećina liječnika (1 757) misli da je pacijent bio zainteresiran za informacije o postupku. Međutim, oko 30 posto pacijenata (1 614) nije imalo interesa, a stomatolozi su ispravno procijenili samo 947 pacijenata (18 posto) koje su zanimale informacije o postupku.

“Primarni je zaključak ovog istraživanja da pacijenti nisu bili zadovoljni, a liječnici često nisu bili toga svjesni. To se najčešće odnosi na želju pacijenata za boljom komunikacijom i, što je iznenađujuće, događa se najčešće za vrijeme manje kompliciranih zahvata” rekli su istraživači.

Izvor: DT Hrvatska

Plaćeni oglas
Plaćeni oglas
Plaćeni oglas

Kontakt

O nama

Dental Media Grupa d.o.o. specijalizirana je marketinška agencija u dentalnoj djelatnosti s jasnom vizijom pružanja kvalitetne i potpune usluge krajem korisniku.
Od 2007. godine nosioci smo franšize vodećeg svjetskog stručnog časopisa Dental Tribune International za Hrvatsku.

Mi smo tu radi vas.

Prijava za newsletter

* označena polja su obavezna