Zapošljavanje osobe sa iskustvom ne znači isto što i nekada, osim ako se osoba nije dodatno educirana i može vam ponuditi nešto više od sposobnosti slanja e-mailova.

Jučerašnji stručnjak, danas amater

Zapošljavanje osobe sa iskustvom ne znači isto što i nekada, osim ako se osoba nije dodatno educirana i može vam ponuditi nešto više od sposobnosti slanja e-mailova. Ako posao zahtijeva napredno korištenje Excela, a kandidat program poznaje samo površno, otkrijte to prije nego ga zaposlite. Ako se od osoblja očekuje da sastavlja pisma pacijentima, doktorima, osiguravajućim kućama i drugima koristeći Microsoft Word, a kandidat ne zna koristiti opcije unutar programa, bolje da to saznate odmah nego za 6 tjedana. Nemojte dopustiti sebi ili vašem timu da budete iznenađeni sa neznanjem novog člana tima kojeg ste upravo zaposlili. Testirajte sposobnosti kandidata prije nego mu ponudite mjesto u prvim redovima vašeg tima.

Na primjer, ako zapošljavate novog voditelja ureda, sposobnosti kandidata trebale bi biti procijenjene u brojnim područjima. Razmotrite ovaj pristup: prvo, izmislite „lažnog“ pacijenta i zatražite kandidata da sastavi plan terapije i zakaže pacijentu nekoliko termina. Sljedeće, zatražite od kandidata da sastavi plan liječenja. Nakon toga trebao bi sakupiti informacije o osiguranju tog „lažnog“ pacijenta i na kraju, napraviti prijedlog terapije i tablicu financijskih mogućnosti. To su osnove, a pritom ćete moći razmotriti razinu sposobnosti kandidata te eventualnu potrebu za dodatnom obukom.

Da li je potrebno dodatno uložiti u edukaciju nove osobe kako bi dosegla višu razinu znanja ili njene sposobnosti i kvalitete ipak prevladaju u odnosu na nedostatke? Da li se ti nedostaci mogu savladati odgovarajućom edukacijom? Imat ćete jasnije odgovore na ta važna pitanja ako pažljivo procijenite trenutno stanje sposobnosti kandidata. Ako se odlučite na edukaciju zaposlenika, iskoristite do maksimuma obuku kroz cijelo osoblje.

Ako odlučite sami educirati novog zaposlenika, odredite tko će točno preuzeti tu odgovornost. Ako ste to vi, da li planirate raditi ujutro i biti slobodni poslijepodne kako bi učili novog zaposlenika kako se koristi program? Velika je vjerojatnoća da nećete imati niti vremena niti volje da preuzmete tu odgovornost. Ako će obuku vršiti neki drugi član tima, da li mu planirate dodatno platiti? Kolika je razina znanja osobe koja uči novog zaposlenika? Da li ta osoba još sama pokušava shvatiti neke stvari ili je stvarno stručnjak?

Sigurno je da dobro educirano osoblje može biti od pomoći u upoznavanju novog zaposlenika sa korištenjem programa i ostalih načina i pravila rada vaše prakse. Isplanirajte proračun potreban za edukaciju i najbolje iskoristite uložene novce. Poduzmite određene korake kako bi kroz učinkovit sistem obuke imali cijeli tim odličnih korisnika vašeg programa. Dovedite stručnjake informatike kako bi naučio zaposlenike specifičnim znanjima i zabilježite i dokumentirajte svaku lekciju, kako bi novi zaposlenik kao i neki drugi u ordinaciji, mogao ponovo pogledati postupke (korake) za obavljanje određenih zadataka te provjeriti svoj stupanj znanja. Držite svu dokumentaciju u priručniku zajedno s listom prosječne razine znanja u vašoj ordinaciji koju bi svaki zaposlenik mogao i trebao savladati.

Svaki put kada uvedete neku novu tehnologiju ili počnete koristiti neke nove alate u programima dodajte tu dokumentaciju o edukaciji u vaš priručnik. To će osoblju omogućiti da ponovo pregledaju procedure koje ne koriste redovito te pomognu novim članovima da savladaju nove sisteme brzo i učinkovito.

I na kraju, sjetite se pravila od tri mjeseca prilagodbe. Općenito, potrebna su tri mjeseca obuke i nadzora kako bi novi zaposlenik dobio na znanju i brzini. Nemojte pretpostavljati da znaju svoj posao zato što kažu da znaju. Nadzirite njihov rad tijekom devedesetodnevnog perioda obuke i neka stariji član tima provjerava točnost njihovog rada sa namjerom obuke, a ne kritike. Točnost rada ordinacije sa novim pacijentima, ponudom, akcijama, produktivnošću i zadržanom dobiti može se provjeriti dnevnim i mjesečnim izvještajima koji se kompjuterski obrađuju. Upute kako čitati te važne izvještaje su također uključene u kurikulumu bez obzira koji sistem vođenja ordinacije vi koristite.

 

Autor: Sally McKenzie

 

Plaćeni oglas
Plaćeni oglas
Plaćeni oglas

Kontakt

O nama

Dental Media Grupa d.o.o. specijalizirana je marketinška agencija u dentalnoj djelatnosti s jasnom vizijom pružanja kvalitetne i potpune usluge krajem korisniku.
Od 2007. godine nosioci smo franšize vodećeg svjetskog stručnog časopisa Dental Tribune International za Hrvatsku.

Mi smo tu radi vas.

© Sva prava Dental Media Grupa – 2023 | Web dizajn i izrada by Wire |

Prijava za newsletter

* označena polja su obavezna