RIJEČ UREDNICE

2. ljetno izdanje časopisa Dental Tribune Hr

Jeste li se ikada zapitali kako vas vaši pacijenti doživljavaju i kako bi vas ocijenili kao doktora dentalne medicine? Što je zapravo potrebno da budete izvrstan liječnik? Sigurno se povremenu susrećete sa situacijom da neki vaš kolega i nije najbolji kliničar (naravno, prema vašem sudu), a ipak su pacijenti oduševljeni njime. Očito nije dovoljno samo enciklopedijsko znanje o ustima i vješt rad rukama, iako zdravlje naših pacijenata nesporno ovisi o tome. Međutim, temelj izvrsne stomatologije je dobra komunikacija s pacijentom.

Zašto je dobra komunikacija važna u našem poslu? Komunikacijske vještine liječnika važan su sastojak uspješne ordinacije jer stvaraju povjerenje. A povjerenje je ono zbog čega se pacijenti stalno vraćaju. Ako pacijenti ne osjećaju povezanost sa svojim liječnikom – ili još gore, ne dobivaju informacije za koje smatraju da zaslužuju – mogli bi promijeniti ordinaciju ili čak potpuno zanemariti svoje oralno zdravlje.

Uspjeh u bilo kojem području zdravstvene skrbi u velikoj mjeri ovisi o komunikaciji, a to ne znači samo prenošenje informacija. To znači slušati, suosjećati, motivirati i odvojiti vrijeme za uklanjanje svih barijera u razumijevanju.

Stomatološki postupci i pojmovi mogu biti složeni i zbunjujući za pacijente. Oni nemaju formalno obrazovanje ili pozadinu koja dolazi sa šest ili više godina školovanja. Sasvim je prirodno da će imati pitanja o planiranom zahvatu ili svom stanju i da će očekivati odgovore prilagođene laiku. Dobar stomatolog mora osigurati da svaki pacijent dobije detaljne informacije o svim terapijskim mogućnostima.

Pacijentima je, osim zdravstvene usluge koja im se pruža, važno cjelokupno iskustvo. Oni traže određene stvari kod svog liječnika i svatko od njih može imati drugačiju viziju o tome što bi njihov liječnik trebao reći ili učiniti. Međutim, važno je razumjeti da je interakcija između liječnika i pacijenta interakcija između dva “stručnjaka”; liječnik je stručnjak za svoje područje, a pacijent je stručnjak za svoje potrebe. Slušajući svog pacijenta i odgovarajući na njegove potrebe, njegovo iskustvo činite puno ugodnijim i tako stvarate dobar temelj za to da vam se godinama vraća.

U sljedećem broju hrvatskog izdanja Dental Tribunea donosimo vam velik članak u kojemu će se istaknuti neke od ključnih točaka učinkovite komunikaciju s pacijentima, zašto je komunikacija važna i što možete učiniti da ju poboljšate.

Želimo vam dugo i toplo ljeto i veselimo se novim radnim pobjedama nakon zasluženog godišnjeg odmora!

Izv. prof. dr. sc. Slađana Milardović, dr. med. dent. spec. stom. prot.
Plaćeni oglas
Plaćeni oglas

Kontakt

O nama

Dental Media Grupa d.o.o. specijalizirana je marketinška agencija u dentalnoj djelatnosti s jasnom vizijom pružanja kvalitetne i potpune usluge krajem korisniku.
Od 2007. godine nosioci smo franšize vodećeg svjetskog stručnog časopisa Dental Tribune International za Hrvatsku.

Mi smo tu radi vas.

Vaša prijava nije uspješno spremljena. Molimo pokušajte ponovno.
Uspješno ste se prijavili na newsletter.

Pretplata na newsletter

Pretplati se i budi u toku s novostima i zanimljivostima iz svijeta dentalne medicine.