Istraživači iz Irana i Španjolske otkrili su da pacijenti s bolesti COVID-19 razvijaju niz oralnih manifestacija, uključujući kserostomiju, disgeuziju, kandidijazu i geografski jezik. (Slika: sruilk / Shutterstock)

„COVID jezik”- doktori dentalne medicine pozvani su da obrate pažnju na simptome u usnoj šupljini

Autor: Jeremy Booth, Dental Tribune International

LEIPZIG, Njemačka: Nova otkrića o bolesti COVID-19 nadmašuju nomenklaturu. Pojavljuju se istraživanja koja sugeriraju da velik broj pacijenata s bolesti COVID-19 ima simptome u usnoj šupljini koji još nisu prepoznati kao tipični znakovi bolesti. Geografski jezik – koji se naziva „COVID jezik“ – primijećen je kod pogođenih pacijenata, kao i herpetične lezije i oralne afte.

Plaćeni oglas

Najčešći simptomi bolesti COVID-19

Smjernice Svjetske zdravstvene organizacije navode tri najčešća simptoma bolesti COVID-19 kao što su vrućica, suhi kašalj i umor. U usnoj šupljini pojavljuju se neki dodatni simptomi na koje upozorava zdravstvena agencija – poput gubitka okusa ili mirisa – ali trenutačno ne spominju daljnje oralne manifestacije.

Plaćeni oglas

O nama

Dental Media Grupa d.o.o. specijalizirana je marketinška agencija u dentalnoj djelatnosti s jasnom vizijom pružanja kvalitetne i potpune usluge krajem korisniku.
Od 2007. godine nosioci smo franšize vodećeg svjetskog stručnog časopisa Dental Tribune International za Hrvatsku.

Mi smo tu radi vas.